Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv kjøpte jeg dette beltet fra PRL (men fra en annen selger) på eBay for ca. et halvt år siden.

Veldig fornøyd.

http://www.ebay.com/itm/NWT-75-Polo-Ralph-Lauren-SIZE-36-Mens-Brown-Leather-Braided-Belt-/350823694984?pt=US_CSA_MWA_Belts&hash=item51aeb8c288

Prøver det jeg! Husker du navnet på selgeren?

 

Ikke kjøp flettet belte fra Berg&Berg. Har ett selv. Det suger tatt i betraktning hva det kostet.

Da gjør jeg ikke det.

 

Noen som har vanlige belter å anbefale?

Lenke til kommentar

 

VS of course.

 

Bedre enn kjedelige smykker ihvertfall.

Ble det VS :)

Himlanes dyrt til Norge. Betalte like mye for frakten som varen. Måtte droppe fullt undertøysett men går vel bra med kun BH. Mye å bruke 800kr for BH og en enkel truse.

 

 

Har dere noen tips til hva en kan ønske seg?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en dress fra Suitsupply på døra, og den passer relativt bra. Jeg får små, horisontale skrukker under kragen, og den er noe stram rundt livet. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor stram den skal være, men jeg regner med at den er for stram om man ser at stoffet "strekkes" fra knappen? Er det mulig at en skredder får gjort noe med det? Kan han også gjøre noe med kragen? Jeg tror ikke jeg kan satse på å gå opp en størrelse, da skuldrene og lengden ikke burde bli noe større.

Lenke til kommentar

Jeg er vel en ganske stereotypisk mann, som stort sett ikke kjøper egne klær og er avhengig av å få noe i julegave og slikt. Når jeg kjøper selv, er det stort sett treningsklær, hettegensere og band-t-skjorter. Jeg har blitt litt over middels interessert i klokker i det siste, og har kjøpt meg noen fine ur. Jeg føler dermed at jeg også burde hatt noen klær av litt klasse som står i stil. Nå er det juletid igjen, og klar for ny ladning med klær, og i den sammenheng trenger jeg deres hjelp!

 

Hvis dere skulle hjelpe noen med å bygge en ny garderobe fra scratch, hva er "må ha"-artiklene dere ville anbefalt, fra innerst til ytterst (eller, jeg har en del greie boxere og ensfargede/hvite t-skjorter, men kom gjerne med forslag)? Vil gjerne ha noe som er litt mer klassisk, klær med litt mer klasse enn hvite joggesko og allværsjakke. Helst klær til hverdags, middag på byen og til bar-besøk, og ikke nødvendigvis til julebord og finere selskap.

 

Takk!

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg er vel en ganske stereotypisk mann, som stort sett ikke kjøper egne klær og er avhengig av å få noe i julegave og slikt. Når jeg kjøper selv, er det stort sett treningsklær, hettegensere og band-t-skjorter. Jeg har blitt litt over middels interessert i klokker i det siste, og har kjøpt meg noen fine ur. Jeg føler dermed at jeg også burde hatt noen klær av litt klasse som står i stil. Nå er det juletid igjen, og klar for ny ladning med klær, og i den sammenheng trenger jeg deres hjelp!

 

Hvis dere skulle hjelpe noen med å bygge en ny garderobe fra scratch, hva er "må ha"-artiklene dere ville anbefalt, fra innerst til ytterst (eller, jeg har en del greie boxere og ensfargede/hvite t-skjorter, men kom gjerne med forslag)? Vil gjerne ha noe som er litt mer klassisk, klær med litt mer klasse enn hvite joggesko og allværsjakke. Helst klær til hverdags, middag på byen og til bar-besøk, og ikke nødvendigvis til julebord og finere selskap.

 

Takk!

Jeg ville startet med noe ala dette:

 

Hvite t skjorter som du kan ha under skjorter er bra

Lyse blå OBDC (Skjorte med kneppet krage)

Hvit OBDC

2 OBDC med noe mønster

Hvit skjorte (ikke kneppet krage)

Lyseblå skjorte

 

Mørkeblå rund/v-hals genser (Rund eller v-hals, alt ettersom hva du foretrekker. Personlig liker jeg rund.)

Burgunder rød rund/v-hals genser

Grå rund/v-hals genser

Mørkeblå cardigan

 

2 par jeans

Mørkeblå Chinos

Beige/Khaki Chinos

 

Desert boots

Boots

Seilsko

Loafers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...