Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Nå er en Kent klesbøste bestilt (CC20) fra Ebay-butikken deres, men i mellomtiden trenger jeg en børste til å fikse losjakken min.

 

En sånn standard klesrulle (som det advares mot på SF o.l.) - er det noe man vil finne i de fleste butikker?

 

Er ikke garderobe på mange utesteder nå og jakken min ble liggende i en haug i sofaen på et utested en stund. Den hvertfall litt shabby ut nå og er relativt full av div. lo.

 

Jeg har derfor et behov for å få "fikset" jakken relativt snart.

 

Fant noen alternative metoder her, skal teste de ut: http://www.wikihow.com/Remove-Lint-from-Clothes

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt og lekte med tanken på faktisk å gå med rødt slips på julaften. Likevel er det noe inni meg som sier at det kan være en fryktelig lett måte å se dust ut på. Fargetonen er nok essensiell, da jeg ikke ville hatt noe julenisserødt, men en dypere farge. Kanskje sammen med ensfarget lyseblå/hvit skjorte og mørkegrå dress. Så gjenstår det jo også å finne PS til. Dum idé?

Lenke til kommentar

Nå er en Kent klesbøste bestilt (CC20) fra Ebay-butikken deres, men i mellomtiden trenger jeg en børste til å fikse losjakken min.

 

En sånn standard klesrulle (som det advares mot på SF o.l.) - er det noe man vil finne i de fleste butikker?

 

Er ikke garderobe på mange utesteder nå og jakken min ble liggende i en haug i sofaen på et utested en stund. Den hvertfall litt shabby ut nå og er relativt full av div. lo.

 

Jeg har derfor et behov for å få "fikset" jakken relativt snart.

 

Fant noen alternative metoder her, skal teste de ut: http://www.wikihow.com/Remove-Lint-from-Clothes

Klesrulle er ikke lurt. Det vil legge igjen limrester som resulterer i at du får mer støv tilslutt. Jeg ville prøvd noen av de metodene. Funker ikke de ville jeg prøvd å fjerne det værste med hendene, og vente på børsten.

Stemmer godt det. Kan prøve å få tatt et bilde når jeg kommer hjem i ettermiddag, her er et kjapt fra tidligere i høst som viser fargen.

 

attachicon.gif2013-11-22 12.41.14.jpg

Pene sko! Hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk det?

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar

Det tok ganske nøyaktig to måneder fra jeg sendte inn ordren til de ble levert. Ble imidlertid litt surr, de var ferdige etter én måned, men jeg hadde i mellomtiden bedt de legge på noen Saphir-produkter i ordren. Da jeg betalte var ikke Saphir-produktene lagt inn, så systemene deres registrerte ikke innbetalingen min ordentlig, så de måtte manuelt gå inn og finne den, og deretter sende en ny faktura med det resterende beløpet.

Tok litt tid før jeg sjekket opp med de etter å ha betalt, så trengte de litt tid på å ordne det, så da tok det litt tid.

 

Ville nok beregnet halvannen måned leveringstid på Meermin-sko, fra du bestiller til de er på døren.

Lenke til kommentar

Satt og lekte med tanken på faktisk å gå med rødt slips på julaften. Likevel er det noe inni meg som sier at det kan være en fryktelig lett måte å se dust ut på. Fargetonen er nok essensiell, da jeg ikke ville hatt noe julenisserødt, men en dypere farge. Kanskje sammen med ensfarget lyseblå/hvit skjorte og mørkegrå dress. Så gjenstår det jo også å finne PS til. Dum idé?

Gå for en litt dypere rødtone, f. eks burgunder. Da er du safe. Knallrødt bør du, som du selv sier, styre unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...