Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Lurer på det samme, da jeg akkurat er i gang med å bestille derfra for første gang.

 

Har lest at "Size guide" tallene deres f. eks noen ganger kan være på jorde, og det beste er å kontakte support om man vil være helt sikker (gjorde dette forsåvidt før helga, enda ikke fått svar)

 

Tror det blir London eller La Spalla i plain navy blue for min del. Kanskje også en skjorte og slips i samme slengen siden frakta er gratis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo fine ut noen av dem, og prisen er jo vanvittig. Men reagerer på størrelsen siden foreslår til meg.

 

London er flott, det er også la Spalla, men kanskje ikke så klassisk som London. Buksene er litt for smale etter min smak, og hadde ikke trengt loops når det skal brukes seler.

 

Har brent meg mye på å bestille på nett. Har en figur som ikke uten videre går inn i RTW, og det kan fort bli dyrt og ergerlig å kjøpe billig og lett på nett.

Tror kanskje jeg står over, i alle fall til jeg har prøvd dem på. Ser at de har flere butikker i London. Skal over snart og hente noen bestillinger og kan gjøre det i samme slengen. Hvis de passer bra er det lettere å bestille på nett siden.

Lenke til kommentar

Ser jo fine ut noen av dem, og prisen er jo vanvittig. Men reagerer på størrelsen siden foreslår til meg.

 

London er flott, det er også la Spalla, men kanskje ikke så klassisk som London. Buksene er litt for smale etter min smak, og hadde ikke trengt loops når det skal brukes seler.

 

Har brent meg mye på å bestille på nett. Har en figur som ikke uten videre går inn i RTW, og det kan fort bli dyrt og ergerlig å kjøpe billig og lett på nett.

Tror kanskje jeg står over, i alle fall til jeg har prøvd dem på. Ser at de har flere butikker i London. Skal over snart og hente noen bestillinger og kan gjøre det i samme slengen. Hvis de passer bra er det lettere å bestille på nett siden.

Ikke tro på størrelsen siden foreslår til deg. Sammenlign heller målene hos hver av modellene og den størrelsen du vanligvis bruker så skal det nok gå greit. Hvis du skal ha en blazer kan du bruke målene fra dressene og få med deg skuldermålene.

Lenke til kommentar

Har ikke Suitsupply gratis retur da?

 

Joda, men det er nå litt pes uansett.

 

Ikke tro på størrelsen siden foreslår til deg. Sammenlign heller målene hos hver av modellene og den størrelsen du vanligvis bruker så skal det nok gå greit. Hvis du skal ha en blazer kan du bruke målene fra dressene og få med deg skuldermålene.

 

Takk for tipset, men jeg venter til jeg har fått vært i butikken og prøvd den på.

Skal over til London i løpet av noen uker, og da slenger jeg meg innom.

Lenke til kommentar

Jeg har en MTM-dress fra Thomas Mahon som skal være ferdig en av dagene. Han har etterhvert fått bra til den derre kroppen min. Den må jeg over å hente. Dressen altså - kroppen er alt her, dessverre.

 

Så har han tidligere laget to bukser til meg som jeg liker så pass godt at jeg tenker be han lage jakker til dem og. Spesielt noen koksgrå bukser vil bli knall som dress.

 

Jeg vil heller gå den veien enn RTW.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg hadde brukt så mye penger på barneklær selv om jeg hadde aldri så mye penger. Det strider mot all sunn fornuft, når klærne ødelegges; mistes eller blir vokst utav fort. Det er bra å kjøpe kvalitet, dvs. klær som holder varmen og tåler vask, men det er ikke det det er snakk om her.

 

Her er det snakk om å "keeping up with the Joneses". Barna driter i om det er Canada-Goose-jakke, eller en tilsvarende jakke med pelskrage fra et no-name-merke.

Endret av Atmosphere
Lenke til kommentar

fra den fb siden

1377598_584885831569532_880408251_n.jpg

 

1380502_581391855252263_818778860_n.jpg

 

lol, gjett hva de koster

 

9000

3900 FOR EN TSKJORTE

 

ja men klovner bytter ikke klær så ofte vet du. Så da betaler de heller litt mer. Hvis du ser på jakker til polfarere er disse også dyre, men er jo ikke til oss uansett. Men, klart det er litt rart å ha klovneklær i en vanlig klesbutikk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg hadde brukt så mye penger på barneklær selv om jeg hadde aldri så mye penger. Det strider mot all sunn fornuft, når klærne ødelegges; mistes eller blir vokst utav fort. Det er bra å kjøpe kvalitet, dvs. klær som holder varmen og tåler vask, men det er ikke det det er snakk om her.

 

Her er det snakk om å "keeping up with the Joneses". Barna driter i om det er Canada-Goose-jakke, eller en tilsvarende jakke med pelskrage fra et no-name-merke.

 

QFT

Folk må få kjøpe hva de vil til barna sine, vi har ikke noe med det. Sykt hvordan fattigfolk skal klage og skrike om at de ikke vil ha det sånn. Bitch please!

Huh, klart skal folk få kjøpe de klærne de vil. Det betyr dog ikke at en trend skal være unnlatt all diskusjon og kritikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...