Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, begge deler er laget for spesielle mennesker med spesielle ønsker. Hvis du ikke skjønner det, er du utrolig kverulerende og trangsynt

Poenget til Jørgen var vel at det objektivt sett er mer rimelig å legge penger i en jakke man skal bruke til polekspedisjonen, hvor kvalitet, design og materialvalg holder deg i live, i forhold til en t-skjorte fra Vincci, som tross skyhøye kostnader i forhold til alternativene, ikke egentlig er mer enn en... t-skjorte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja, begge deler er laget for spesielle mennesker med spesielle ønsker. Hvis du ikke skjønner det, er du utrolig kverulerende og trangsynt

 

Jeg har en jakke som blir brukt til polferder som kostet mindre enn det enn canada goose jakke koster. Den blir riktignok brukt på fjellet og dager det er skikkelig surt.

 

Det er selvfølgelig ikke mitt problem at noen foreldre velger å kle opp barna sine i fryktelig dyre merkeklær, men argumentet om at merkeklær har bedre kvalitet eller at barn fortjener det beste holder bare ikke.

Lenke til kommentar

Folk må få kjøpe hva de vil til barna sine, vi har ikke noe med det. Sykt hvordan fattigfolk skal klage og skrike om at de ikke vil ha det sånn. Bitch please!

Det som er morsomt er at de som faktisk bruker masse penger på klær til barna sine ofte er folk med middels/lavt betalte jobber som drar kredittkortet ... Bare ser på mange av dem som har uttalt seg i avisene; ingen av dem er grundere som har tjent mange millioner.

Endret av Atmosphere
Lenke til kommentar

Det som er morsomt er at de som faktisk bruker masse penger på klær til barna sine ofte er folk med middels/lavt betalte jobber som drar kredittkortet ... Bare ser på mange av dem som har uttalt seg i avisene; ingen av dem er grundere som har tjent mange millioner.

Tja, du har vel strengt tatt ikke belegg for å skjære alle under én kam og si at de har middels/lavt betalte jobber når du kun har avisoppslag å forholde deg til.

 

Man trenger ikke være gründer for å være bemidlet.

Lenke til kommentar

Tja, du har vel strengt tatt ikke belegg for å skjære alle under én kam og si at de har middels/lavt betalte jobber når du kun har avisoppslag å forholde deg til.

 

Man trenger ikke være gründer for å være bemidlet.

Jeg bare påpeker det når enkelte jamrer over at: "det bare er fattigfolk som syter fordi de er misunnelige".

 

Frisøren greier håret opp, og skjærer over kammen. Ikke alle kammer passer til alle hår, så derfor skjærer man ikke alle over én kam.

Endret av Atmosphere
Lenke til kommentar

Jeg bare påpeker det når enkelte jamrer over at: "det bare er fattigfolk som syter fordi de er misunnelige".

 

Frisøren greier håret opp, og skjærer over kammen. Ikke alle kammer passer til alle hår, så derfor skjærer man ikke alle over én kam.

Joda, jeg er på sett og vis enig med deg, og det er mye rart som er kommet opp pga. den debatten. Reagerte bare på den uttalelsen.

 

Hehe, skylder på trøttheten klokken ett i natt.

Lenke til kommentar

http://minmote.no/2013/12/den-store-slipsguiden-slik-knyter-du-slipset/

 

Jøsses, en guide som faktisk er ganske så ok

Tror æren ligger hos han de snakket med hos Ferner Jacobsen og ikke hos MinMote. Leser sjeldent den siden, men når de har funnet utav ting selv er det som oftest søppel, i motsetning til når de henter inn eksterne fra etablerte butikker. Da klarer de å produsere noe fornuftig.
Lenke til kommentar

Kan ikke de apekattene som diskuterer pris på klær til barn gå et annet sted å gjøre det?

 

"En ting som er greit å huske er at mange av oss er over middels interessert i klær, så jeg vil råde deg til å ikke klage på at plagg vi kjøper er for dyre når noe likt selges for ¼ av prisen på H&M. Her dømmer vi ikke hverandre om jakka koster 10k eller 200,-" - Mote og velvære for dummies *LES!*

 

Dvs.: Her diskuterer vi kvalitet, utseende og nytte av klær. IKKE hvor mye folk bruker på klær eller hvor mye klær koster.

 

Et tips til neste gang noen kommer stormende inn på en ny del av diskusjon.no - les retningslinjene.

Lenke til kommentar

Kan ikke de apekattene som diskuterer pris på klær til barn gå et annet sted å gjøre det?

 

"En ting som er greit å huske er at mange av oss er over middels interessert i klær, så jeg vil råde deg til å ikke klage på at plagg vi kjøper er for dyre når noe likt selges for ¼ av prisen på H&M. Her dømmer vi ikke hverandre om jakka koster 10k eller 200,-" - Mote og velvære for dummies *LES!*

 

Dvs.: Her diskuterer vi kvalitet, utseende og nytte av klær. IKKE hvor mye folk bruker på klær eller hvor mye klær koster.

 

Et tips til neste gang noen kommer stormende inn på en ny del av diskusjon.no - les retningslinjene.

Pris på klær har vært diskutert her flere ganger.

 

Jeg er langt i fra ny her, har vært medlem siden 2004, lenge før det het Diskusjon.no, og tilbake til da dette underforumet var en tråd i kategorien 'søppel' på HW.no ...

 

Tl ham over: man blir I hvert fall ikke bemidlet av å jobbe for andre. :shrug:

Endret av Atmosphere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...