Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man får kjøpt pocket square i Lillehammer? Eneste stedet jeg har funnet er på dressmann på Strandtorget, meen... Hva med Match? Er det njet?

 

Lever på Lånekassen for øyeblikket, så kan ikke gå for det dyreste :p

Hvorfor ikke bestille på nett? Put this on sin Etsy store, Malford of London eller The Knottery, f. eks.

Lenke til kommentar

Skal ha det nå til uken, så det blir veldig knapt med tid. Er ikke så veldig kjent i Lillehammer, derfor jeg spør. Men til neste gang så skal jeg bestille på nettet. :)

Du kan prøve den butikken ved Opus, vis-a-vis Kiwi (sånn ca.). Utenom det vet jeg ikke, men de har ofte noe liggende hos H&M. Her i Trondheim har de i alle fall hatt inne noen helt ok PS før.

Lenke til kommentar

De var alt for tighte og griseharry. Kun Lino ser bra ut i noe sånt. Tviler på at du har samme attituden som Lino.

Jeg er spinkel som et pinnedyr, så sett i sammenheng med resten av kroppen min ser det ikke så unormalt thight ut. Men hver sin smak; jeg setter pris på det unormale og moteaspektet ved menswear. Jeg kan fint kle meg etter reglene og standarden, noe jeg pleier å gjøre, men på min alder vil jeg også leke meg litt i stedet for å være en slave for hva som er standarden. Heldigvis er jeg åpen for alt som folk måtte ønske å gå med, og prøver å se det i en større sammenheng enn hvorvidt det er perfekte mål, fargekombinasjoner og "true to the classics".
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...