Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fkm: Det er litt greit å velge bil ut ifra det det økonomiske aspektet da :p

Det viktigste er at den er billig i drift, driftsikker og har min. 1.4 motor. Vi har kikka på både BMW 1-serie, Golf, Honda Civic og Toyota Corolla ( ...... ). Men ettersom det ikke er mine penger kan jeg bare bruke min påvirkningskraft, hehe.

Mchansern: Sist jeg var på Smart Club hadde de jo bare "innendørs" parkering, men IKEA kan jo fungere.

SLIguy: Har sett annonsen, og det er absolutt hva jeg kaller bil!

Henrik C: Har ikke hørt mye godt om driftsikkerheten på Mercedeser, så jeg tror det er ute av bildet.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Prøv å øvelseskjør på Smart-Club eller IKEA parkingsplasser på søndag ved Slependen?

 

Inneparkering begge steder, så de stenges på søndager.

 

KongKake: Håper det! Blir vel en Golf regner jeg med.

fkm: Takker og bukker! Skal søke det opp på Gule Sider, så tar jeg turen imorgen.

 

Kjøp denne, og ikke en golf plz.

Hvorfor en sønderkjørt Range-Rover egentlig?

 

Kjøp denne i stedet:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23816462

 

Hvis man vil se ut som en "hip" eiendomsmegler så er vel den grei nok...

Lenke til kommentar

fkm: Utseendet har lite og si. Det økonomiske aspektet er det viktigste.

Sir-Andy: Pent, pent. Notert.

Kjipt å være mannen i forhold her og ikke engang vite hva en tennplugg er. Bil er jeg totalt blank på. Men men. Føler jeg dro temaet litt for langt over mot bil nå.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Neida SLI, jeg er ganske sikker på at det er BMW 1-serie jeg tenker på. Faktisk er jeg helt sikker.

 

Audi TT er mer "jeg later som om jeg er rik"-bil.

 

Neida SLI, jeg er ganske sikker på at det er BMW 1-serie jeg tenker på. Faktisk er jeg helt sikker.

 

Audi TT er mer "jeg later som om jeg er rik"-bil.

Lenke til kommentar

fkm: Utseendet har lite og si. Det økonomiske aspektet er det viktigste.

Sir-Andy: Pent, pent. Notert.

Kjipt å være mannen i forhold her og ikke engang vite hva en tennplugg er. Bil er jeg totalt blank på. Men men. Føler jeg dro temaet litt for langt over mot bil nå.

 

Hvorfor trenger man å vite hva en tennplugg er? Det holder at mekanikeren man bruker vet det...

Lenke til kommentar

Det var vel mer for å beskrive hvor blank jeg er på bil. Jeg liker uansett å ha kunnskaper om noe jeg skal være avhengig av, slik at jeg kan gjøre litt mer enn bare å klø meg i hue og ringe mekaniker når det skjer noe.

Men fkm, er du virkelig så opptatt av hva biler sier om folk? Jeg synes BMW 1-serie er en pen bil, og mer trenger ikke jeg vite :)

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...