Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte 2 fantastiske chinos på MQ i sverige for en stund siden. Emilio Chinos tror jeg de heter. Veldig fornøyd :D

MQ er forresten en veldig bra butikk, synes jeg da. Tror den kommer til Norge snart også, ellers er den bare å oppdrive i Sverige?

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Jeg sjekket hvilke merker de selger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville kjøpt noe fra noen av merkene. I tillegg til at alle merkene finnes i Norge fra før.

Blir Diesel, Lyle & Scott, Fred Perry, Levis og Calvin Klein for dårlig for deg? :p

 

Har ikke et eneste plagg fra noen av merkene nei. Og ikke ville jeg kjøpt det heller.

Lenke til kommentar

Hvor bor du da? Jeg begynner å fryse bare ved tanken på noe sånnt. Hadde på meg noe bittelitt tykkere enn det du linka til, og frøs store deler av vinteren her i Tønsberg (kan legge til at det var nede i -20 grader, og er ved sjøen) :ermm:

Så i år skal jeg gå for en parka. Venter på en i posten, får se om jeg får lagt ut bilde i bildetråden, sånn etter jeg fester pels på hetta og resten av modifikasjonene.

Blir nok også skitur/snøstorm-jakka mi :D

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...