Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med en v-hals i ull som har vært våt i noen timer. Hadde den i gymbagen dessverre, og nå er den krøllete og stygg.

 

Bør en ullvask hjelpe?

 

Ehm, stryk den... Bare pass på å bruke innstillingen for ull på strykejernet.

Lenke til kommentar

 

 

Ehm, stryk den... Bare pass på å bruke innstillingen for ull på strykejernet.

 

Jeg ville vaska den uansett. Selv synes jeg i alle fall at klær som har ligget og blitt våte i en bag/sekk føles litt "ufreshe". Greit nok at det er vann, men vannet har blitt tørket av kroppen og håret, og sannsynligvis har vel de svette gymklærne også ligget i bagen sammen med genseren og håndkleet.

Lenke til kommentar

 

 

Ehm, stryk den... Bare pass på å bruke innstillingen for ull på strykejernet.

 

Jeg ville vaska den uansett. Selv synes jeg i alle fall at klær som har ligget og blitt våte i en bag/sekk føles litt "ufreshe". Greit nok at det er vann, men vannet har blitt tørket av kroppen og håret, og sannsynligvis har vel de svette gymklærne også ligget i bagen sammen med genseren og håndkleet.

 

Skal han kun glatte den ut er det bare å stryke den. Er den derimot skitten er en ullvask en god ide, men det var da på ingen måte det han spurte om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Er på utkikk etter et belte som kan brukes til nesten alt (sort dress, jeans...osv) Noen som har tips? Må kunne reguleres. Hadde tenkt under 200 kr (vertfall vis det er på nettet)

 

Black-Shoe-Lace.jpg

Det beltet er fra Nudie

De selger også skotre

---

Mer seriøst: Både HM, Zara og Asos har enkle belter. Dersom du vil litt opp i pris, kan du se på f.eks. http://www.styleforum.net/showthread.php?t=168954 Aner ikke hvor mye han/hun tar for det, så det må du sjekke ut selv ;)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...