Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som SLIguy er jeg også på utkikk etter en blazer, og hadde tenkt å ta den med til en skredder for å få den fitted. Men lurer på hvor mye en skredder vil fikse på? Skredderen vil jo så klart gjøre som mye som jeg er villig til å betale for, men hva ville være vanlig og hvor mye ca vil dette koste? Er også noen som kan anbefale en skredder i Bergen, så hadde det vært flott:)

 

Lurer også på en annen ting, som jeg sikkert kan få svar på her. Hva er greia med hvite slips? Er ikke regelen at slipset alltid skal være mørkere enn skjorta, eller er dette unntaket som bekrefter regelen?

Endret av zlattan
Lenke til kommentar

Har god størrelse på leiligheten her, men deler den med 4 andre karer så er ikke alltid like ryddig her :p

Aoch, jeg synes det er ille nok og dele (55 kvm) med samboern.

Vi er 5stk på 250kvm da, så har nok plass hver. Det er jo feks to stuer. Uansett er vi stort sett bare 3stk hjemme av gangen.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Nei gutta, vi må ha en liten soiree i den nye leiligheten min en dag snart!

 

Hvis dere kommer dere bortover til vestlandet (Stavanger er regnet for vestlandet, ikke sant?) kan jeg friste med hvitvin i Ikea-glass og en 18 kvm stor studioleilighet. :p

 

Foreløpig drikkes alt fra melkeglass hos Alex, men leiligheten er hvertfall 70 kvm og rimelig klikk, så på det området slår han deg nok :p Men jeg kan jo stille med glass, for her i huset har vi i underkant av 200, til all slags bruk, lol. Sånn går det når man har en handlegal samboer..

Melkeglass er utrolig greit, lette å vaske og du kan jo ha alt mulig oppi.

Lenke til kommentar

Å? Hvor ligger den? :)

 

Thomas Heftyes gate :)

 

Nei gutta, vi må ha en liten soiree i den nye leiligheten min en dag snart!

 

Hvis dere kommer dere bortover til vestlandet (Stavanger er regnet for vestlandet, ikke sant?) kan jeg friste med hvitvin i Ikea-glass og en 18 kvm stor studioleilighet. :p

 

Foreløpig drikkes alt fra melkeglass hos Alex, men leiligheten er hvertfall 70 kvm og rimelig klikk, så på det området slår han deg nok :p Men jeg kan jo stille med glass, for her i huset har vi i underkant av 200, til all slags bruk, lol. Sånn går det når man har en handlegal samboer..

 

 

Melkeglass er bra! Har mojito-glass også... :'(

 

EDIT: Og btw, den er 75kvm!

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Som SLIguy er jeg også på utkikk etter en blazer, og hadde tenkt å ta den med til en skredder for å få den fitted. Men lurer på hvor mye en skredder vil fikse på? Skredderen vil jo så klart gjøre som mye som jeg er villig til å betale for, men hva ville være vanlig og hvor mye ca vil dette koste? Er også noen som kan anbefale en skredder i Bergen, så hadde det vært flott:)

En skredder kan blant annet legge inn en jakke i livet og korte ned ermene. Det en skredder ikke kan gjøre noe med er hvordan den passer i skuldrene, så dette er det viktigste å se etter. Jeg betalte 500,- for å få gjort dette på en losjakke.

 

Hvite slips er fail.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et "skopleie sett" som inneholder alt jeg trenger for at skinnskoene mine skal holde seg? Lurer også på hvor jeg skal finne manikyr sett for men? :)

Du får kjøpt esker med alt i, men mistenker at det blir billigere å kjøpe hver for seg

-Skobørste

-Pussefille

-Skokrem

-Poser til å ha skoene i når du er i farta

-Du kan også kjøpe et par skotrær, men de aller fleste klarer seg fint uten.

 

 

Lenke til kommentar

Har sett en del velkledde herrer med sort skjorte, hvitt belte og hvite bukseseler på byen -- kombinert med utvaskede jeans. Skal de være ekstra stilige for damene, tar de på seg hvite skatesko og jakken fra konfirmasjonsdressen. Ikke kom her å si at det ikke ser bra ut …

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...