Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Nå er jeg riktignok jusstudent, men jeg vet at det er mulig å få hjelp av forelesere dersom du spør pent. Da får du noen raske, men gode råd og vink, som regel. Videre, dersom du trenger mer hjelp, i form av oppgaveretting etc, så går det an å kontakte forelesere privat og spørre om de har tid til å ta en titt på dine oppgaver. Dette må man naturligvis betale for, men vederlaget pr. oppgave kan dere komme til en enighet om på forhånd før oppgave(ne) sendes inn for retting. :)

 

Antar man kan gjøre det på samme viset på BI.

Får satse på det, liker ikke at jeg står fast midt i helgen.

 

 

Raste: Er det ikke bare å prøve buksen? De er helt normale i størrelsen, uansett.

Hadde tenkt å bestille via internett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kall meg dum, men fy faen. Kvadratrøtter er faen meg noe møkk! Har sittet å prøvd og løst noen simple stykker uten å ha kommet noe videre! Damn. Dere som går på BI, noen som veit om læreren hjelper deg etter forelesningene om man sliter veldig?

Bare å spørre i mattetråden eller sende en PM. :)

 

Foreleser vil nok hjelpe deg i pausen eller etter forelesning hvis det er noen småting du lurer på, men har sikkert ikke all verdens tid (det er jo mange andre som har spørsmål òg).

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Kall meg dum, men fy faen. Kvadratrøtter er faen meg noe møkk! Har sittet å prøvd og løst noen simple stykker uten å ha kommet noe videre! Damn. Dere som går på BI, noen som veit om læreren hjelper deg etter forelesningene om man sliter veldig?

Bare å spørre i mattetråden eller sende en PM. :)

 

Foreleser vil nok hjelpe deg i pausen eller etter forelesning hvis det er noen småting du lurer på, men har sikkert ikke all verdens tid (det er jo mange andre som har spørsmål òg).

PM til deg da eller? :p

 

Ja, har sett foreleseren hjelpe folk i pausen, så det går nok greit. Får heller lese i helgen, om jeg ikke finner det ut snart.

Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte et par sko fra Herring for en måneds tid siden førte de bare halv pris. Altså, jeg betalte 110 pund, men pakken var bare merket med 55. Hvis dette er vanlig praksis vil man jo spare enda litt.

 

Edit: Prisen blir vel rundt 800 kr, da 49.99 er for britiske kunder. Du må vel trekke fra 15%, altså rundt 8 pund?

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Jeg sitter nå på nettet og ser på blazere, så står det da at blazeren er i størrelse 50 (italian size). Hva menes med "italian size", vil det si at den i realiteten er nærmere 48 i normal størrelse eller hva?

 

Den kan da umulig være noe mindre enn 48 hvis det er 50 (italian size), slik jeg tenker det.

 

EDIT: Ifølge yoox.com sin size-guide så tilsvarte det størrelsen L internasjonalt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Hva slags jakke passer egentlig sammen med Arlingtons? Mangler nemlig en jakke jeg kan bruke sammen med dem og trenger jo også en høstjakke. Har sett på en grå blazer-sak (tror ikke det er en blazer, men kan ligne litt) på H&M, men finner ingen bilder av den på nettet ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...