Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Skjønner, da tror jeg det blir et par på meg også. Har et par Sebago seilersko, er disse like i størrelse?

Vet ikke, men håper det. De hadde bare 9.5 når jeg bestilte, som er 43. Samme som jeg bruker med seilerskoa til Sebago.

Trodde at 9.5 var nærmere 44 jeg? Er litt usikker på om jeg skal gå for 8.5 eller 9.5 bruker til vanlig 43 i sko og marsjstøvler. Hva anbefales? Hadde egentlig ikke tenkt å bestille sko over nettet. Men etter en tur i byen så forandret jeg mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner jeg kommer til å trenge en sinnsyk gjennomgang av denne tråden når jeg kommer hjem på første permisjon fra forsvaret...har jo nesten aldri tid til internettet her...

 

Uannsett, det er faktisk litt befriende å skulle ha på seg uniform hver morgen. Man slipper liksom å tenke hva man skal ha på seg...

Lenke til kommentar

Dere som har skaffet dere Barbour Liddesdale, erfaringer? Vurderer å bestille den sjæl, bor i England så slipper toll og moms. Står egentlig mellom Liddesdale og denne.

 

Det jeg er spesielt nysgjerrig på er hvor varm den er (holder den i kjølige høstdager) og om den tåler en liten skur. Passform er også av interesse, da jeg er ganske slank.

 

Håper noen av dere kan hjelpe meg litt :)

Lenke til kommentar

Det beltet er fra Nudie

De selger også skotre

 

:hrm:

 

 

 

 

Dere som har skaffet dere Barbour Liddesdale, erfaringer? Vurderer å bestille den sjæl, bor i England så slipper toll og moms. Står egentlig mellom Liddesdale og denne.

 

Det jeg er spesielt nysgjerrig på er hvor varm den er (holder den i kjølige høstdager) og om den tåler en liten skur. Passform er også av interesse, da jeg er ganske slank.

 

Håper noen av dere kan hjelpe meg litt :)

 

Den er ikke slank, ikke varm og tåler ikke en skur så veldig bra. Jeg ville kjøpt den andre du linket til om det er varme du er ute etter.

Lenke til kommentar

PRL piqueen var nok ikke dum, en blazer til 50kr kan da ikke være bra, og Lacoste piqueene har en av verdens styggeste logoer. Men hey, 50% er 50%. Hvorfor ikke poste i bildetråden? Aktivitet der er jo moro, og jeg føler vi er inne i en god periode på den fronten for tida.

 

thrice: Lurer på hvor mye av det der som er ekte gull ...

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...