Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal legge ut 650 for denne jakken

 

image1xl.jpg

 

Det er veldig mye som "skjer" på den og den kunne vært mye penere, men den kommer på bare 900 inkludert MVA og toll. Jeg vet ikke om så mange steder hvor jeg kan få tak i så billige jakker, men som ser nogenlunde akseptable ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om så mange steder hvor jeg kan få tak i så billige jakker, men som ser nogenlunde akseptable ut.

 

eBay? Fikk jo min trenchcoat (postet i bildetråen) for ca. 250 kr, med frakt, og den er helt kurrant. Må jo finnes lignende jakker som den du fant til en god pris på eBay.

For øvrig kan jeg se hva du mener med at det er mye som skjer på den. Uten linjene fra skuldrene/nakken over brystet ville den vært mye penere synes jeg. Men ellers var den jo fresh.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

^ Vurderer trenchen fra ebay selv. Hvilken størrelse bestilte du, og hvor høy er du?

Besilte M (asiatisk størrelse) / XS (amerikansk størrelse). Jeg er 173 høy hvis jeg husker rett fra sesjonen, og tviler på at jeg har vokst noe siden da.

Var overaskende godt fornøyd. Man får mer enn hva man betaler for, men det er så klart ingen Burberry.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Nei, jeg kjøpte den fra denne selgeren:

http://global.ebay.com/*/list?ipp=30&SellerId=little-orange&SortBy=1&PageNumber=8

Og der for du til og med et gratis slips om du gir dem god tilbakemelding :p Fikk den i postkassa etter et par uker. Kan anbefales.

Totalprisen ble noe imellom 200 og 300 ja. Det var så lite at jeg bare rakk og registrere at det var under moms-grensa. :)

Angående størrelsen er det jo bare og se på fitpic i bildetråden. Jeg er veldig tynn (50kg), og den kunne som sagt vært litt mindre. Så regner vel med amerikansk medium er et safe bet.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

 

eBay? Fikk jo min trenchcoat (postet i bildetråen) for ca. 250 kr, med frakt, og den er helt kurrant. Må jo finnes lignende jakker som den du fant til en god pris på eBay.

For øvrig kan jeg se hva du mener med at det er mye som skjer på den. Uten linjene fra skuldrene/nakken over brystet ville den vært mye penere synes jeg. Men ellers var den jo fresh.

Kanskje jeg skal bestille en slik jakke :hmm:

Den er jo fryktelig billig, så om den ikke passer eller jeg ikke er fornøyd, er det ikke krise.

 

Nå er vel trolig kvaliteten ikke helt topp, men det får bare være til den prisen.

Lenke til kommentar

Et par ekstra bilder av trenchen (because i love you! :closedeyes:)

 

post-45729-1277486044,4046_thumb.jpg

post-45729-1277486051,1672_thumb.jpg

 

Sømmene er gode i forhold til prisen, og stoffet føles bra. Innerlomme, lett og behagelig.

 

tjotr: Filippa K har jo mange butikker i Gøteborg, men drar du litt sørover til Freeport finner du Fillippa K outlet med 30-70% og andre lignende outlets. Ergrer meg over at jeg ikke fikk muligheten til og kikke mer i Gøteborg selv, men økonomien hadde ikke hatt godt av det uansett.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ja, reagerte litt på det selv du. Men over står det jo Weey Msp, og den selges jo ikke som et Dior-plagg, så shit au. Føler ikke at jeg går med en piratkopi for og si det sånn :)

Dobbeltspent hadde vært flott, men man tar det man finner. Satset før på og vinne i lotto og kjøpe en Burberry trench før jeg fant ut at de mest sannsynlig ikke har min størrelse. Er det noen som vet hvordan man skal måle størrelser på overkropp? Hadde vært litt praktisk og vite.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

tjotr: Filippa K har jo mange butikker i Gøteborg, men drar du litt sørover til Freeport finner du Fillippa K outlet med 30-70% og andre lignende outlets. Ergrer meg over at jeg ikke fikk muligheten til og kikke mer i Gøteborg selv, men økonomien hadde ikke hatt godt av det uansett.

Har ikke noe særlig forhold til Filippa K, men sjekket ut nettbutikken der nå - og der var det mye bra... Så skal se til å stikke innom en av de butikkene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...