Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støtter forresten opp om MoV open. Dersom dere vil ha med oss høyhandicapere da...

 

Haha, som sagt, jeg har spilt i en måned og har 31 i handicap, så er det ikke tillatt med høyhandicapere kan ikke jeg være med heller :p

 

 

I helgen skal jeg steke rundt i seiljakken min!

Da er det nemlig Færdern.

Kos dere hjemme landkrabber! :p

Og lykke til på eksamen dere som har det.

 

Fuck eksamen og bursdagsselskap :( Og aller mest, fuck pappa som alltid klarer å sno seg unna sånt, så han får seilt færdern!! Men men, vi får ha vår egen lille regatta i sommer, hvis noen andre enn meg også kan stille opp med en seilbåt :p

Møt meg i Arendal neste helg, 10.30 sharp, så skal jeg ta dere med på nybegynnerkurset mitt! Ordner med alt av båt, dere får vel akkurat plass i en optimist.

 

Nybegynnerkurs er nok litt for langt under mitt ferdighetsnivå, selv om jeg ikke er noen Knut Frostad :p

Haha, vedder på at noen av de 11-åringene jeg har som faktisk har forstått det hadde griseseilt deg, bare pga vekt. :p

Lenke til kommentar
Støtter forresten opp om MoV open. Dersom dere vil ha med oss høyhandicapere da...

 

Haha, som sagt, jeg har spilt i en måned og har 31 i handicap, så er det ikke tillatt med høyhandicapere kan ikke jeg være med heller :p

 

 

I helgen skal jeg steke rundt i seiljakken min!

Da er det nemlig Færdern.

Kos dere hjemme landkrabber! :p

Og lykke til på eksamen dere som har det.

 

Fuck eksamen og bursdagsselskap :( Og aller mest, fuck pappa som alltid klarer å sno seg unna sånt, så han får seilt færdern!! Men men, vi får ha vår egen lille regatta i sommer, hvis noen andre enn meg også kan stille opp med en seilbåt :p

Møt meg i Arendal neste helg, 10.30 sharp, så skal jeg ta dere med på nybegynnerkurset mitt! Ordner med alt av båt, dere får vel akkurat plass i en optimist.

 

Nybegynnerkurs er nok litt for langt under mitt ferdighetsnivå, selv om jeg ikke er noen Knut Frostad :p

Haha, vedder på at noen av de 11-åringene jeg har som faktisk har forstått det hadde griseseilt deg, bare pga vekt. :p

 

Døh, jeg er en kløpper til å seile optimister :p

Lenke til kommentar

fkm og nybb: Ta dere en bolle, begge to. Føler dere for å krangle mer, pm plz. :)

 

Angående jeans, så har jeg god erfaring med Cheap Monday bortsett fra at størrelsene deres er i største laget. Men det er vel ikke det prissjiktet du er ute etter jeans i?

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Jeg synes J.Lindeberg sitter hakket bedre enn Acne. Hvertfall Jay Set modellen, eneste jeg bruker fra de, synes jeg synes de andre blir litt for harry. Mens Acne har veldig fine og enkle jeans med god passform og kvalitet. ToS er heller ikke så verst, men jeg synes de er litt lange i skrittet.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg noen nye jeans. Jeg har hørt mye bra om Acne. De fører det på Steen & Strøm, right? Eventuelt noen andre merker som har fine jeans?

 

Acne har gode jeans ja. Ganske sikker på at S&S har egen Acne avdelig. Viss ikke så er det hvertfall Acne butikk i Oslo.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg noen nye jeans. Jeg har hørt mye bra om Acne. De fører det på Steen & Strøm, right? Eventuelt noen andre merker som har fine jeans?

Jeg liker Cheap Monday sine jeans, helt kurante til 500,- :) Acne har jeg ikke erfaring med, men hørt mye bra om buksene! Og ja, det selges på Steen & Strøm. Acne har en egen butikk der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Kom opp i matte muntlig. Yey!

 

 

 

:nei:

Er det fremdeles mulig å komme opp i klasseromsmodellen? Husker jeg var oppe i det på prøvemuntlig i tiende. Gå gjennom noen harde volum- og arealoppgaver, samt andre oppgaver. Dersom dere får ut en historie som dere skal få noe matematikk ut av, så skal det ikke mye kreativitet til for å tvinne inn disse oppgavene på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Kom opp i matte muntlig. Yey!

 

 

 

:nei:

Er det fremdeles mulig å komme opp i klasseromsmodellen? Husker jeg var oppe i det på prøvemuntlig i tiende. Gå gjennom noen harde volum- og arealoppgaver, samt andre oppgaver. Dersom dere får ut en historie som dere skal få noe matematikk ut av, så skal det ikke mye kreativitet til for å tvinne inn disse oppgavene på en eller annen måte.

 

Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle man bare sette opp et budsjett for en hyttetur eller noe lignende i matte muntlig. Jeg tror ikke at noen fikk dårligere enn 4 :p

Lenke til kommentar

Diesel!

 

Diesel kan ikke sammenlignes med Acne! Diesel sitter langt i fra like bra som Acne. De er heller ikke like behagelige å gå med, som Acne. Kanskje passformen har noen av skylda, men stoffet på mine er også litt for grovt.

 

Jeg har en Diesel-bukse som sitter som smurt på meg :D den kostet 1500 og da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...