Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imens vi er off-topic.

Hvilke idretter er det folket her driver med, og hva slags musikk er favoritten? :)

 

Trener styrke og kondisjon + skater på lavt nivå. Er mer glad i lage skate- og cruiserboard enn å trikse. :p

 

Av musikk går det mest i drum and bass, dubstep, hardstyle, house, rock, metal og breakbeat. Noe rap og slik også da. Er vel egentlig ganske "altetende".

Lenke til kommentar

Imens vi er off-topic.

Hvilke idretter er det folket her driver med, og hva slags musikk er favoritten? :)

Driver ikke med noen organisert idrett, men om sommerene går det mye i Sandvolleyball og skating. Går mye i Ski om vinteren.

 

Hører på det meste. Alt fra David Bowie Til Wu-Tang Clan og Biggie Smalls.

Lenke til kommentar
litt golf om jeg føler for det.

Tenker det blir golf som blir hobbyen da.

Tenker jeg tar det grønne kortet i år, så jeg kan ta igjen Tiger :p

golf er morsomt, men er ikke så veldig flink i det. Golf er jeg mildt sagt elendig i :p

 

Jeg er klar til å knuse dere i golf, så hva med en liten M.o.V. Open? :p

 

 

 

 

Når det kommer til sporter har jeg vært norgesmester i hockey en rekke ganger, og var i norgestoppen fram til jeg ødela kneet mitt. Så nå kan jeg ikke trene aktivt resten av livet :hrm: Men jeg kan spille golf da, og da er jeg fornøyd :new_woot:

Lenke til kommentar

Henrik,

Norges 14izz festival. Herregud så mye smårips det var der i fjor jb.gif.....whistle.gif

Hahahhaha, faen så mye jeg har ledd i dag på det forumet her!

 

Det har vært en god dagnew_yes.gif

 

 

 

Snakket med PlatinumFlyer. Vi kan skrive nye føringer for tråden hvis vi vil, så redigerer han det inn.

Lenke til kommentar

Nå ble vel spørsmålet stilt for 5-6 sider siden :roll: men Vertical:

Driver med aktivt fotball på fritiden, for kanskje norges dårligste fotballag. Trener også styrke avogtil på fritiden

 

I musikk går det mest i Filmmusikk fra diverse serier, filmer o.l. Wendy & Lisa, Christophe Beck, Hans Zimmer o.l, avogtil Michael Jackson, Deadmau5 og Blue.

 

Satan så mye aktivitet, stikker ned for å spise, så er det 6 nye sider når jeg er tilbake :) Keep up the good work!

Lenke til kommentar
litt golf om jeg føler for det.

Tenker det blir golf som blir hobbyen da.

Tenker jeg tar det grønne kortet i år, så jeg kan ta igjen Tiger :p

golf er morsomt, men er ikke så veldig flink i det. Golf er jeg mildt sagt elendig i :p

 

Jeg er klar til å knuse dere i golf, så hva med en liten M.o.V. Open? :p

 

 

 

Det hadde vært noe, men jeg hadde selvfølgelig blitt eid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...