Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jau, da har jeg fått meg ny jakke. Kjøpt i en bruktsjappe på Løkka, 300kr. Poster bilde når jeg får tak i kamera igjen :)

 

Er fan av secondhand. Blir gøy å se hva du har funnet!

 

 

 

Hva er planene til folket i kveld? Noen andre som tilbringer fredagskvelden uten alkohol og morro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ass. Alle ber meg joine byfesten. Men klarer ikke når jeg har en helvettes naturfag eksamen å tenke på :( Hva skal du thrice? Taket? :tease:

 

Haha seff. Må bare drikke resten av hjemmebrenten først harhar.gif

 

Blir hjemmekveld på meg. Sparer meg til i morgen. Fredager er sjeldent gøy ute uansett.

 

Hva kom du opp i? Eller får du ikke vite teamet?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg har ryddet unna nesten 40 poster fra tråden som har gått på personangrep og krangling aka off topic. personangrep skal ikek svares med personangrep eller annen off topic men rapporteres slik at tråden kan bli ryddet for slike ulumskheter.

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Ja, ass. Alle ber meg joine byfesten. Men klarer ikke når jeg har en helvettes naturfag eksamen å tenke på :( Hva skal du thrice? Taket? :tease:

 

Haha seff. Må bare drikke resten av hjemmebrenten først harhar.gif

 

Blir hjemmekveld på meg. Sparer meg til i morgen. Fredager er sjeldent gøy ute uansett.

 

Hva kom du opp i? Eller får du ikke vite teamet?

Kom opp i bærekraftig utvikling og maten vi lever av. Forsåvidt greit, men er bare litt vanskelig å finne en problemstilling som dekker flere kompetansemål.

 

Byfesten i morra da eller? :)

Lenke til kommentar

Ah, men det er ikke så ille. Nå vet jeg ikke hvilke kompetansemål du har, men blir det av typen genmodifisert mat og slikt i fremtiden?

 

Vet ikke om det blir noe byfest enda. Mor har krevd at jeg skal være sjåfør i morgen, så noe party blir det vel ikke uansett. Skal du?

Lenke til kommentar

Det er mer snakk om mat generelt, og de typiske næringstoffene og sporstoffene. Men trur jeg legger vekt på bærekraftig utvikling, så får jeg heller mye spørsmål rundt mat og slikt, som jeg burde klare å svare bra på.

 

Om jeg får gjort ferdig oppgaven i morgen, så kanskje det blir byfesten på meg. Men for et møkkavær!

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Pass på når du vasker dem, mine som satt veldig godt gikk i vasken i går, og nå sitter de skin - tight. Må få strukket dem på en måte, fordi slik går jeg ikke ut av huset :p

Mine er skin-tight allerede, så hvis de krymper noe særlig så.. vel, da har jeg et problem. Da må jeg ha g-streng under eller gå commando, og jeg vil helst slippe begge deler.

 

red@KongKAke: Tight grey stonewash og five middle blue. Ikke heelt fonøyd med blåfargen på sistnevnt, jeg syne skanskje den var litt kjedelig. Men jeg var sulten og ville hjem og hadde ingen bukser, så jeg orket ikke styre med flere butikker. Angrer ikke. 800kr for to bukser som ikke ser crap ut er jo utrolig bra.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Det er mer snakk om mat generelt, og de typiske næringstoffene og sporstoffene. Men trur jeg legger vekt på bærekraftig utvikling, så får jeg heller mye spørsmål rundt mat og slikt, som jeg burde klare å svare bra på.

 

Om jeg får gjort ferdig oppgaven i morgen, så kanskje det blir byfesten på meg. Men for et møkkavær!

 

Så på yr nå. Ikke bra. Jeg har ikke en regnjakke som matcher sko som tåler regn :p Sort trench og brune sko. Hva tror du?

Lenke til kommentar

Kanskje ikke like konservativ som sort trench og sorte sko, men om nyansen på skoene er mørke, så trur jeg det blir greit. Avhenger veldig av buksa også, føler jeg. Selv gikk jeg med trench på skolen i dag, den ble rimelig våt :p Men husk, du er på romerike nå, nesten uansett hvordan du kler deg, så ser det langt bedre ut enn gjennomsnittet her :p

Lenke til kommentar

Jau, da har jeg fått meg ny jakke. Kjøpt i en bruktsjappe på Løkka, 300kr. Poster bilde når jeg får tak i kamera igjen :)

 

Er fan av secondhand. Blir gøy å se hva du har funnet!

Ja, er en hel haug av secondhand butikker på løkka. Utrolig mye bra, neste kjøp blir snekkerbukse :D

Lenke til kommentar

Den er til og med gullfarget cool.gif Bling bling på høyt nivå.

 

 

Boler som bare faen for å ikke skille meg ut på Romerike. Skal kjøpe meg kjetting på jernia som jeg kan bruke som smykke.

 

 

 

Ja, er en hel haug av secondhand butikker på løkka. Utrolig mye bra, neste kjøp blir snekkerbukse :D

 

 

hmm.gif

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...