Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

red@KongKAke: Tight grey stonewash og five middle blue. Ikke heelt fonøyd med blåfargen på sistnevnt, jeg syne skanskje den var litt kjedelig. Men jeg var sulten og ville hjem og hadde ingen bukser, så jeg orket ikke styre med flere butikker. Angrer ikke. 800kr for to bukser som ikke ser crap ut er jo utrolig bra.

 

Aha, vurderer selv Five-modellen, da i raw blue elns. Eneste er at jeg har litt dårlig erfaring med CM sine størrelser. Hvordan er størrelsen på Five-en? Stor i forhold til "tallet"?

Lenke til kommentar

På vei til hafjell, faktisk. Men trodde du kunne se resten også nå, det kunne hvertfall thrice :p

 

Er skikkelig stalker i dag, har bildebevis på selveste C.Bass med popped collar :dribble:

 

Alexander bruker en shawl collared cardigan. Er ikke poppet så vidt jeg vet.

 

 

Edit:

 

Må si jeg liker å rydde skapet for gamle ting jeg skal hive. Har i det siste funnet en mørkegrunn blazer fra Bruuns Bazaar og et par Acne Max Raw konservativ_woot.gif

Endret av thrice
Lenke til kommentar

På vei til hafjell, faktisk. Men trodde du kunne se resten også nå, det kunne hvertfall thrice :p

 

Er skikkelig stalker i dag, har bildebevis på selveste C.Bass med popped collar :dribble:

 

Alexander bruker en shawl collared cardigan. Er ikke poppet så vidt jeg vet.

 

 

Edit:

 

Må si jeg liker å rydde skapet for gamle ting jeg skal hive. Har i det siste funnet en mørkegrunn blazer fra Bruuns Bazaar og et par Acne Max Raw konservativ_woot.gif

Jeg trur vi ser på ulike bilder, er snakk om en pique. Den brune :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...