Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å skinne meg i morgen. Ikke glattshavet men 1-1,5 cm lengde. Hva syntes dere om det? :)

 

Do it, det er utrolig deilig. Gjorde det for ca.en måned siden, bare at det var 0,8cm.

Vet ikke heeelt om det kler meg, men det er ufattelig deilig hvis du har litt langt hår. Det vokser uansett ut igjen relativt fort, så det er bare å kjøre på!

Lenke til kommentar

Svar for spørrerunden:

Idrett: Dank. Tae Kwon Do + Kung Fu inntil jeg skadet foten min en del år tilbake.

Musikk: Trance, house, electro og noen helt andre band/artister som Raccoon og Ellie Goulding.

 

Tror dette kommer til og bli en deprimerende sommer. Null penger og rutte med + mange pene plagg jeg har lyst på = Buhu. Hadde jeg ikke vært så sta hadde jeg nok gått til foreldrene mine og loppa de, men man lærer vel av og leve en sommer uten ferie, konsert, god drikke og nye klesinnkjøp. Drit og dra. :) Nesten så jeg misunner folk som fortsatt går på skole og har eksamen og bruke tid på.

Dog, har da Gossip Girl.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ingen dum idé. Har selv tannlegetime i Drammen imorgen, noe som betyr jeg får gleden av og reise med NSB.

Og knappen på chinosene mine fra Cheap Monday må syes på, så jeg må ut på stoff og stil for og kjøpe nål og trå og lære meg og sy (det var mange og-er).

Jeg hadde visst ikke dratt glidelåsene helt opp, så når jeg gjorde det poppa knappen foran av. Så buksa satt visst bedre i livet enn hva jeg først trodde. :fun:

Lenke til kommentar
Støtter forresten opp om MoV open. Dersom dere vil ha med oss høyhandicapere da...

 

Haha, som sagt, jeg har spilt i en måned og har 31 i handicap, så er det ikke tillatt med høyhandicapere kan ikke jeg være med heller :p

 

 

I helgen skal jeg steke rundt i seiljakken min!

Da er det nemlig Færdern.

Kos dere hjemme landkrabber! :p

Og lykke til på eksamen dere som har det.

 

Fuck eksamen og bursdagsselskap :( Og aller mest, fuck pappa som alltid klarer å sno seg unna sånt, så han får seilt færdern!! Men men, vi får ha vår egen lille regatta i sommer, hvis noen andre enn meg også kan stille opp med en seilbåt :p

Lenke til kommentar
Tenkte å skinne meg i morgen. Ikke glattshavet men 1-1,5 cm lengde. Hva syntes dere om det? :)

Personlig foretrekker jeg 9 mm. Slik det har blitt sagt før, så er det ikke alle som passer med særs kort hår. Hodefasong, proporsjon, struktur.

 

Kjør på med sidekoteletter, så blir det awesome. For øvrig syns jeg Vince Vaughn er en som passer dette. :)

Lenke til kommentar
Støtter forresten opp om MoV open. Dersom dere vil ha med oss høyhandicapere da...

 

Haha, som sagt, jeg har spilt i en måned og har 31 i handicap, så er det ikke tillatt med høyhandicapere kan ikke jeg være med heller :p

 

 

I helgen skal jeg steke rundt i seiljakken min!

Da er det nemlig Færdern.

Kos dere hjemme landkrabber! :p

Og lykke til på eksamen dere som har det.

 

Fuck eksamen og bursdagsselskap :( Og aller mest, fuck pappa som alltid klarer å sno seg unna sånt, så han får seilt færdern!! Men men, vi får ha vår egen lille regatta i sommer, hvis noen andre enn meg også kan stille opp med en seilbåt :p

Møt meg i Arendal neste helg, 10.30 sharp, så skal jeg ta dere med på nybegynnerkurset mitt! Ordner med alt av båt, dere får vel akkurat plass i en optimist.

Lenke til kommentar
Støtter forresten opp om MoV open. Dersom dere vil ha med oss høyhandicapere da...

 

Haha, som sagt, jeg har spilt i en måned og har 31 i handicap, så er det ikke tillatt med høyhandicapere kan ikke jeg være med heller :p

 

 

I helgen skal jeg steke rundt i seiljakken min!

Da er det nemlig Færdern.

Kos dere hjemme landkrabber! :p

Og lykke til på eksamen dere som har det.

 

Fuck eksamen og bursdagsselskap :( Og aller mest, fuck pappa som alltid klarer å sno seg unna sånt, så han får seilt færdern!! Men men, vi får ha vår egen lille regatta i sommer, hvis noen andre enn meg også kan stille opp med en seilbåt :p

Møt meg i Arendal neste helg, 10.30 sharp, så skal jeg ta dere med på nybegynnerkurset mitt! Ordner med alt av båt, dere får vel akkurat plass i en optimist.

 

Nybegynnerkurs er nok litt for langt under mitt ferdighetsnivå, selv om jeg ikke er noen Knut Frostad :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...