Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Diesel!

 

Diesel kan ikke sammenlignes med Acne! Diesel sitter langt i fra like bra som Acne. De er heller ikke like behagelige å gå med, som Acne. Kanskje passformen har noen av skylda, men stoffet på mine er også litt for grovt.

 

Enig. Acne slår diesel med en mil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Vi fikk oppgaven "Tusenfryd", Silkepinne.

Har ikke vært på tusenfryd siden jeg var liten, og tiendeklassematematikken begynner å skrante, men jeg ville reknet ut noen harde reknestykker på forhånd og tatt de med (dersom dere har lov til det). Dersom du ikke er en kløpper i matematikk kan du se i noen av eksemplene i boken og bytte ut tallene slik at du ikke blir gjennomskuet. Du får ha lykke til :)

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri hatt sansen for Diesel ... Føler merket er litt harry egentlig.

 

Diesel har noe fint, har blant annet et par loafers fra de, men jeg får flashback tilbake til slutten av 90tallet hvor midtskill, store gensere med diesel skrevet med skriftstørrelse 40 og bold, samt et par utvaskede jeans i XXL sammen med noen skatesko.

 

Harrystempel for min del

Lenke til kommentar

Jeg har selv noe som ligner en fobi mot jeans, av en eller annen grunn føler jeg meg ukomfortabel i jeans. Kanskje fordi jeg får et bilde i hodet av et par klamme, kalde og stive jeans, men det er noe som gjør at jeg ofte unngår jeans, selv om jeg skal nevne at de gangene jeg faktisk kjøper en så blir den brukt veldig ofte.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

På vei til å legge inn en bestilling på RL.com, må bare vente på en kamerat som muligens skal være med. Lurer litt på å droppe JetCarrier og finne en privatperson, noen som har erfaring med proxy fra USA, eller kan gi meg et lite dytt i riktig retning? Har sendt to PMer på Styleforum, men flesteparten av de som kunne gjøre det var ikke så veldig aktive og jeg ble litt småskeptisk.

 

Noen her som kan hooke meg opp?

Lenke til kommentar

Jeg liker Cheap Monday sine jeans, helt kurante til 500,- :) Acne har jeg ikke erfaring med, men hørt mye bra om buksene! Og ja, det selges på Steen & Strøm. Acne har en egen butikk der.

Secundo. Kjøpte meg to cheap monday bukser for et par uker siden, etter å ha ødekagt en jeans og slitt ut en annen på kort tid. Kan jo ikke si noe om holdbarheten, men de sitter godt. Den ene er veldig mye mer tettsittende enn jeg er vandt med, så jeg har bare våget meg ut med den to ganger så langt. :p
Lenke til kommentar

Jeg liker Cheap Monday sine jeans, helt kurante til 500,- :) Acne har jeg ikke erfaring med, men hørt mye bra om buksene! Og ja, det selges på Steen & Strøm. Acne har en egen butikk der.

Secundo. Kjøpte meg to cheap monday bukser for et par uker siden, etter å ha ødekagt en jeans og slitt ut en annen på kort tid. Kan jo ikke si noe om holdbarheten, men de sitter godt. Den ene er veldig mye mer tettsittende enn jeg er vandt med, så jeg har bare våget meg ut med den to ganger så langt. :p

 

Hvilke modeller er det snakk om? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...