Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, vurderer selv Five-modellen, da i raw blue elns. Eneste er at jeg har litt dårlig erfaring med CM sine størrelser. Hvordan er størrelsen på Five-en? Stor i forhold til "tallet"?

Kanskje bittelitt stor. Jeg har 31 i five-en vs 32 i den andre. 31 var egentlig akkurat litt knapt, men 32 ble litt stort. Dessuten skal jeg slanke med snart, så. :p
Lenke til kommentar

Hmm ... Da får jeg ta det i betraktning hvis jeg bestiller meg en Five. Har Autobahn fra CM og den var jo aaalt for stor i 32, som egentlig skal passe meg ganske bra.

 

EDIT: Du hadde ikke giddet å måle livvidden på den for meg da? :) Blir aldri klok på måletabellene på diverse nettbutikker ... De har jo ulike mål, selv på samme modell og størrelse. :hmm:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Har du ingen butikker i nærheten av deg som fører det? Sparer jo ikke all verden om du kjøper på nett, når de koster 400kr i butikk. Mener å huske fra en tidligere post at du bor i Bergen? I tilfelle har Pepper i Christies gate CM, og sikker noen andre butikker og. Mener å ha sett dem i hvert fall ett annet sted. De hadde jo dessverre ingen forhandleroversikt på hjemmesidene sine.

Lenke til kommentar

Bor midt inne i Vestfold jeg, nærmeste byer er Holmestrand, Horten, Drammen og Tønsberg. Ingen butikker i Holmestrand, Horten eller Tønsberg fører herremodellene til CM og Drammen drar jeg rett og slett ikke til (med mindre jeg ta tog derfra :p). Er heller ikke så alt for ofte i Oslo heller (faktisk oftere i Bergen), men skal vel til faren min på vestlandet en tur snart og kan vel titte innom Pepper da. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Finn meg da, bortsett fra dere som er med i gruppen :p

 

Får ikke sett noe som helst på hverken Fredrik, Alexander, Patrick, Hvorre eller AnewZ :thumbdown: Bare profilbildet og venner..

Vil du at jeg skal gjøre noe med det? :p Jeg kan vel ikke akkurat si jeg bryr meg så fantastisk mye om at folk stalker meg på nettet... :cool:

Lenke til kommentar

Fant noe enda bedre, afterski er jo ikke så ille. Hvis jeg sier 2008, rød Canada Goose i april, er det noen som føler seg truffet? :D

Haha, det høres ut som meg :p

 

Noen her som er fan av YSL, siden han blir brukt som profilbildet? :D

 

Sjekket bilde, det ble lagt ut i april, men til forsvar så sender jeg som regel goosene på rens i slutten av mars :whistle:

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...