Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

0 stress. Bare å sende tilbake pakken, jeg fikk sko i en annen størrelse i løpet av 7 - 8 dager. Dog var dette i UK.

Hvordan er det med mva på returpakken? Jeg leste et sted at det ikke er det, men det kan hende jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må få meg regnjakke/høstjakke snart. Har ingenting til når det blåser og regner ute. Tenker på å gå til anskaffelse av en kort peacoat, men jeg er redd det blir for varmt om sommeren.

 

Edit: fant ut hva jeg hadde lyst på.

00002f.jpg

Jeg mener å huske at jeg så noe ligndende på Paleet og på Aspeli på Aker Brygge. Noen som hvor ellers man får tak i lignende?

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da har jeg og en kompis bestillt spontantur til London, gleder meg!

Ta meg med. :( Hadde jeg hatt penger hadde jeg jaggu meg reist og kjøpt meg et nytt plagg eller.. ja, en haug. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg må få meg regnjakke/høstjakke snart. Har ingenting til når det blåser og regner ute. Tenker på å gå til anskaffelse av en kort peacoat, men jeg er redd det blir for varmt om sommeren.

 

Edit: fant ut hva jeg hadde lyst på.

00002f.jpg

Jeg mener å huske at jeg så noe ligndende på Paleet og på Aspeli på Aker Brygge. Noen som hvor ellers man får tak i lignende?

 

Dette er en indeksside for mange nettbutikker. Det kan hende du finner noe her http://www.shopstyle...se/mens-clothes

 

Veldig fin jakke forresten.

Endret av thrice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg 3x skjorter i dag for 1000,- tilsammen.

 

 

Kjøpte de på ett eller annet "outlet" på Skøyen. Vel det er egentlig bare en vanlig butikk som kaller seg outlet da. Ganske høy fjortissfaktor på klærne med merker som Blend, Quicksilver/Roxy og jeg mener jeg så nye Napapijri. Kommer sikkert bilder av skjortene i bildetråden senere. En sort, en hvit og en hvit med lilla striper.

 

Merket var forøvrig Vanucci. Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...