Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en aktivitet det var her da!

 

Får slenge meg med, driver med seiling (ikke så veldig aktivt at det gjør noe, men deltar på Norgescup her og der når det er mulig, var med i Nordisk i fjor og resten er koseseiling), og så daffer jeg egentlig resten av tiden.

Musikk er så mangt, alt fra Deadmau5 til Lykke Li via Red Hot Chili Peppers. Mye forskjellig, og koser meg iblant med litt jazz.

 

Forøvrig tror jeg at utkanten av Arendal kommune er verre en Romeriket, her er det bare gamle Volvoer og BMWer og masse firehjulinger og crossmopeder. Her produseres vel også alt av hjemmebrent i Arendal kommune, og så har vi traktorland som er nabokommunen der det også er mye av det samme.

Så hvis noen vil ta en tur gjennom Arendal og omegn og se hva slags folk jeg risikerer å møte på byen er det bare å si i fra! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gah, sørlandet. Glad jeg flytta fra Flekkefjord til Drammen, for å si det sånn. :b Nå var jeg riktignok ikke født og oppvokst her, men allikevel. Makan til fremmedfientlighet skal man lete lenge etter.

 

Men igjen, sørlandet er og forblir fint på sommeren. Jeg mener, hallo? Hovefestivalen anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Skal nok mest sannsynlig til Trondheim, men ingen jeg kjenner fra før skal dit, så det blir jo en ny erfaring. Heldigvis bor min bror der. Det hjelper jo mye. Må selvsagt ta forbehold om at jeg kommer inn på en av de tekniske linjene ved skolen (som betyr at jeg må stå på norsk muntlig imorgen :S)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...