Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Blir spillere skadet i FUT 13? Jeg husker det var drepen på 12 med mange skader for min svake økonomi, men nå ser jeg jo at jeg har 15-20 kort mot skader i consumables, og jeg kan ikke huske å ha brukt ett enda. Jeg har derimot hørt flere ganger at spillere har fått "a knock" i løpet av kampen.

 

På career ble jeg skadet i 3 mnd etter 4 kamper, så det er i spillet, men jeg tror ikke det er implementert i FUT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

80 må da være veldig lavt? Jeg har ikke spilt med noen som har under 97 så langt. Angående skader er det ingen som har stått over en kamp pga skade, bare skadet i den kampen de ble skadet i.

 

Zarate og Moralez anbefales virkelig. De er begge lynraske, uten å være helt Tchité med ballen i beina. Ballkontrollen er top notch. Tviler på at jeg kommer til å kvitte meg med dem, selv om de har lav rating. Zarate har også et greit målsnitt, ca ett mål i annenhver kamp (som Asamoah :p). Ibarbo er ikke stort dårligere, men foretrekker Zarate og Moralez.

 

5-1 i første match i 2. div, har ingen planer om å bli værende i den divisjonen.

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan får du til det? Spiller alltid ned til 70 selv.

 

Jeg har sørget for å ha god nok dekning på alle plassene, er bare på SDM og SOM noen trenger å spille to kamper på rad.

 

Men jeg spiller stort sett med Pereira og Konko i to kamper likevel, siden Antonini og Cassani ikke blir like slagkraftig.

 

Edit: Og der var Antonini gone, hentet inn Armero. Skal ha inn Guarin på SDM, og så får jeg se hva det blir på HB.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

LOL, de 3 siste kampene har jeg vunnet 4-3 og siste målet mitt har komt i 87 min 2 ganger og 90 min 1 gang :p

 

Edit: 4-3 for 4 gang på rad! Lurer nesten på om det er fiksa slik at det blir jevne kamper :p Keeperen hans er banens beste for 2 gang på rad..

Endret av korehoret
Lenke til kommentar

De som ikke vet om det, bruk den EAkatalogen, og kjøp FUT coin reward boost. du kan få opptil 1000coins pr kamp i 15kamper..

 

Utdyp? :p

 

Gå inn på EA sports football club-fanen på FIFA-menyen. Der er katalogen. Der kan du kjøpe forskjellige ting for FIFA exp som du samler mens du gjør ting. Ting du kan kjøpe er f.eks nye sko, boosts til VPen og mer coins etter kamper i UT.

 

Det beste er vel 1 500 i 15 kamper, noe som kommer veldig godt med.

Lenke til kommentar

Kan også kjøpe boosts til trade pile og consumables, noe som kommer fantastisk godt med!

 

Har begynt å kjøpe bronsepakker til 400 coins. Legger ut alt jeg kan få litt for (fitness, contracts, noen spillere) til 150, og ender ofte opp med en profitt på 500-1000 per pakke, noe som blir mye hvis du selger 45 ting på en gang! Utrolig nok er det ikke uvanlig at folk byr opp mot 250 for kontrakter, noe som er rart, da en LETT får gullkontrakter til 200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...