Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du får kun god lagkjemi om spillerne enten er fra samme land, samme liga eller samme klubb. Du kan f.eks ikke forvente og ha spillere fra 11 forskjellige ligaer og nasjonaliteter å få 99 i chem.. :)

 

Om man har litt problemer med å nå 100 så kan man ha en gulltrener med riktig formasjon som gir 20 ekstra chemistry slik at man kan mixe litt, f.eks ha en CF som CAM eller lignende.

Lenke til kommentar

Og du får kun god lagkjemi om spillerne enten er fra samme land, samme liga eller samme klubb. Du kan f.eks ikke forvente og ha spillere fra 11 forskjellige ligaer og nasjonaliteter å få 99 i chem.. :)

 

Fullt klar over det.

 

Om man har litt problemer med å nå 100 så kan man ha en gulltrener med riktig formasjon som gir 20 ekstra chemistry slik at man kan mixe litt, f.eks ha en CF som CAM eller lignende.

 

Ville jeg aldri gjort. Er antagelig langt viktigere at hver spiller har 9 enn at man er oppe i 100 i lagkjemi.

Lenke til kommentar

Meh, noen andre som har prøvd Pato? Han er ikke noe bedre enn OK for meg. Spiller han riktignok i CF i 4-2-3-1, men han er endret til CF og har 9 chem. Linker opp med alle rundt seg også. Skuffet. Ikke verdt 25K.

 

Tror kanskje jeg skal prøve meg på Kaka, men da mister jeg mye hurtighet sentralt igjen.

Lenke til kommentar

Meh, noen andre som har prøvd Pato? Han er ikke noe bedre enn OK for meg. Spiller han riktignok i CF i 4-2-3-1, men han er endret til CF og har 9 chem. Linker opp med alle rundt seg også. Skuffet. Ikke verdt 25K.

 

Tror kanskje jeg skal prøve meg på Kaka, men da mister jeg mye hurtighet sentralt igjen.

 

Har Pato i 4-1-2-1-2 sammen med Welliton/Love på topp, scorer hver kamp. 8 goll på 5 kamper så langt. :)

Lenke til kommentar

100k coins? Hvor får dere pengene fra?

Har tjent 3-4k i dag på å kjøpe bronzepacks og solgt innholdet.

 

Laget mitt koster under 10k i dag.. -_-

Får du solgt alt du får i pakken? Jeg får f.eks. nesten aldri solgt bronzekontrakter... Legger du dem ut til 150 buy now?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...