Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regna med å bli slakta i 1. div, men er åpenbart noen som ikke har noe i divisjonen å gjøre.

 

Bare spilt én kamp, men så dårlig motstand er det flere divisjoner siden jeg møtte sist. At jeg bare klarte 3-3 er nesten til å grine av. Overkjørte han fullstendig, men han scoret på en pasning fra min keeper, en corner og noe som knapt hadde vært straffe i basket.

Lenke til kommentar

Skal se om jeg kjøper Klose for å teste han :) høres bra ut!

 

Hva synes du om Milito?

 

Har Muriel selv, og er meget fornøyd med han.

Ganske lik Klose, egentlig! Veldig god til å avslutte innenfor 16-meteren, god til å være på rett sted til rett tid, men mangler den ekstreme hodestyrken til Klose. Et lite minus at han ikke er så god med venstrefoten, men absolutt en god spiss til en billig penge.

Lenke til kommentar

Har 700k til gode nå. Hva burde jeg bruke disse pengene på? Har lyst på et hybrid lag med 4-3-3, noen forslag?

Hadde et la liga lag til ca. 150 k med falcao på topp i 4-3-3, og må si at jeg ble skuffet. Kom sjeldent igjennom, og falcao endte opp med å få ballen feilvendt på 30 meter. Jeg opplevde han derfor som en skuffelse. MEN, han er livsfarlig når han kommer i posisjoner, og derfor ville jeg kanskje spilt han ved siden av f. eks benzema med to spisser. Konklusjonen er at jeg rett og slett fraråder deg fra å bruke 4-3-3

Lenke til kommentar

Valgte å kjøpe Pato og er veldig fornøyd med det. For en spiller! Han har fart, ballkontroll, driblinger, god på avslutninger og god på hodet. Nå har jeg ikke testet Cavani, men kommer nok til å fortsette å bruke Pato. 4 mål i debuten skal man ikke klage på...

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har et problem med at de tingene som har gått ut i trade pilen bare står på "completing" slik at jeg ikke får lagt ut kortene på nytt? Samme gjelder når jeg har vunnet et kort: Står completing uten at jeg får brukt kortet, selv om jeg har vunnet det...

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...