Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Hvorfor er 4-1-2-1-2 formasjonen så populær? Jeg klarer ikke å spille no særlig bra i den formasjonen..

 

Det skal være ganske opplagt. Du har både to spisser, kanter, en spiller rett bak spissene, omtrent som en SA, og du har fire bak. Eneste minuset er at jeg helst skulle hatt en SDM til. Tror uansett at det savnet ville vært minimalt med en hurtig SDM.

 

4-2-2-2 fungerte helt glimrende. Jeg taper så det synger etter, men likevel. Bare jeg som må utnytte sjansene mine bedre og ikke gjøre tullefeil i forsvaret. Fått inn Pereira på VB, neste blir en ordentlig spiss for Matri som ikke har scoret på fire kamper.

 

@Sovehest: Ville kvittet meg med Abbiati, er ingen grunn til å ha en så billig spiller som ikke har 9 i kjemi. Du kan sikkert selge han for en tusing siden han er 4-3-3, og få deg en ny i riktig formasjon til 500-1000.

 

Castán virket også ganske elendig, og har ikke engang 9. Hva med Kaboul, så du har én rask stopper? Muligens litt dyr. Du kan også få inn Frey i mål, får han for under 1k. Pace på minst én kant er sikkert også greit, men har ikke forslag til noen billige alternativer.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Appen funker fjell på iOS iaf. Må bare endre iTunes til USA, laste ned appen via iTunes og overføre til iOS-device, dermed endre iTunes tilbake til norsk. Voilá! :)

 

Er Torres like god på 13 som på 12?

Nei, han er 83 istedetfor 84 i pace, 82 istedetfor 86 i shooting osv. I realiteten har han dog ikke blitt veldig mye dårligere, men nå er det spisser som Di Natale (med 86 på pace, shooting, dribbling) som er "in". :)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Appen funker fjell på iOS iaf. Må bare endre iTunes til USA, laste ned appen via iTunes og overføre til iOS-device, dermed endre iTunes tilbake til norsk. Voilá! :)

 

Er Torres like god på 13 som på 12?

Nei, han er 83 istedetfor 84 i pace, 82 istedetfor 86 i shooting osv. I realiteten har han dog ikke blitt veldig mye dårligere, men nå er det spisser som Di Natale (med 86 på pace, shooting, dribbling) som er "in". :)

 

Har Ballotelli, men føler ikke at han fungerer helt.. :/

Lenke til kommentar

Synes forsvarsspillet på FIFA 13 er veldig merkelig, forsvarsspillerene som man ikke kan kontrollere gjør de underligste ting som gjør at det blir voldsomme rom. Har enda ikke spilt en kamp der ett av lagene ikke har klart å score. Gjengangere av resultater er 3-1, 3-2, 3-3 og 5-3.

Helt enig!
Lenke til kommentar

Synes forsvarsspillet på FIFA 13 er veldig merkelig, forsvarsspillerene som man ikke kan kontrollere gjør de underligste ting som gjør at det blir voldsomme rom. Har enda ikke spilt en kamp der ett av lagene ikke har klart å score. Gjengangere av resultater er 3-1, 3-2, 3-3 og 5-3.

Helt enig!

 

Passer det dårlig å skrive at jeg spilte to kamper på rad igår i 1.div, hvor motstanderen ikke fikk ett eneste skudd? Det tror jeg ikke at jeg klarte på 12'ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...