Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Fikk Iniesta i en pakke xD men hvorfor går han så "billig"? under 100k jo

Fordi han er LW da vil man gjerne ha raske vinger istedetfor..PACE PACE hehe..hadde han vært CM eller CAM hadde han gått for ihvertfall for 250.000,-300.000,-

 

Men test og si hva du syns? F.eks D.Silva har 78 i pace men er mye raskere enn det på spillet..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du har tre spillere med riktig formasjon. Siden ingen er veldig dyre, er du best tjent med å selge unna.

 

Keeper med 6 i kjemi hadde jeg aldri turt.

 

Edit: så at du hadde Vidal og Emanuelson riktig også, Vidal må naturligvis inn for Gargano.

 

6 kjemi for keeperen har det noe å si da ?

 

EDIT:

er ikke akkurat billig med pato 36k, miccoli 20 kr osv ? og har ikke akkurat uendelig med penger :S

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Hvor mye kostet dette deg?

 

Er vanskelig å si. Jeg begynte tidlig på web-appen før spillet og fant blandt annet Huth, som er midtopperen, til 500 coins, og han er verdt rundt 3-4 k i dag. Mange slike kjøp jeg gjorde. Etter hvert fikk jeg råd til Ba og målene kom så det brakte. Brukte 50 kr på pakker, men fikk bare dritt. Gjorde ett siste forsøk og fikk Fellaini in form som jeg nettopp solgte for 35 k, som jeg brukte på Johnson, Arteta og Ben Arfa. Vil tippe jeg har brukt omlag 70-110 k, men om jeg skulle kjøpt laget i dag, ville det nok ha blitt over 110. :)

Lenke til kommentar

Vel det er et skitdyrt lag, og imo finnes det mange gode alternativer til både Hazard og Clichy. Vil anbefale å kjøpe Demba Ba på topp. For et beist med styrken han har, og i tillegg setter han 8/10 langskudd.

 

EDIT: Ben Arfa har 5 stjerner på skill og funker visst utrolig bra med Ba.

Endret av Hugol
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...