Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 41k nå pluss et brasiliansk gullag. Prøver å oppnå litt coins ved å kjøpe bronsepakker til 400 og legge ut alt inni der til 150. Går sinnsykt trått framover men. Spiller endel kamper i turneringer osv og har låst opp slik bonus så jeg får 1000 coins utover 15 kamper blant annet.

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er helt ny på detta med FUT (eller, spilte vel en 5-6 kamper med et bronselag i fifa 12), noen som har noen gode pekepinner på hvordan jeg bør komme i gang? Tenker da gjerne på styrker/svakheter med formasjoner og tips til hvilket land det kan være greit å finne (forholdsvis) billige spillere til en anbefalt formasjon?

Lenke til kommentar

Tjen deg penger med å vinne noen offline turneringer og ved å rykke opp divisjoner offline.

 

Kjøp inn en og en spiller ettehvert, og når du får bedre råd så bytter du ut en etter en spiller på nytt.

 

Å kjøpe pakker kan være gull, men stort sett er det tapsprosjekt uansett. Jeg har vært heldig i år så langt, men det snur nok raskt og coins forsvinner da raskt.

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg sitter med en Vidal som er SOM. Hva tenker folk med? Søkte på SDM, men søket er jo helt på trynet. La han ut igjen med startpris på 10k, bra optimistisk.

 

Men når jeg får kjøpt han som SDM, er det Gargano eller Asamoah jeg burde vrake? Asamoah ser best ut, men Gargano er shiny (spiller vel ingen rolle?).

Lenke til kommentar

Tjen deg penger med å vinne noen offline turneringer og ved å rykke opp divisjoner offline.

Skal prøve meg på noen turneringer! Hvis jeg rykker opp i divisjoner offline har dette noe og si for hvem jeg møter online? Vil jo helst ikke møte på kun gode spillere, gøyere med litt jevnere kamper :)

 

Asamoah ser best ut, men Gargano er shiny (spiller vel ingen rolle?).

Jeg lurer også på om det har noe å si? Og isåfall hva slags innvirkning de forskjellige "utgavene" har, kan jo tenke meg det er en statsøkning eventuelt?

Endret av sp3c
Lenke til kommentar

Dette var digg.

 

Kjøpte 10 pakker her nå til 7500 per stk og fikk følgende spillere:-)

 

TOTW Pepe

Jordi Alba

David Villa

Sergio Busquet

Tshimanga

Ben Arfa

Di Natale

 

Solid overskudd for de 75 000 jeg brukte her ja, i tillegg til en drøss med fitness og kontraktskort som går rett til salgs.

 

Vært ekstremt heldig med spillere i pakker på fifa 13. Virker som det er enklere å få gode spillere her.

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en formasjon som virkelig fungerer. Så langt mest suksess med 4-2-3-1, og minst fornøyd med 4-4-1-1 og 4-3-3. Hvilke liker dere best?

 

4-2-2-2, deretter 4-1-2-1-2. 4-2-2-2 fordi jeg får to SDM'er, blir ikke like åpent som om den ene i 4-1-2-1-2 blir lurt opp i pølsebua.

 

Kommer til å lage meg et lag i 4-1-2-1-2 etter hvert, men da blir det med en rask SDM.

 

Akkurat nå er det dette i 4-2-2-2 som frister mest, bare synd at det blir skrekkelig dyrt å hente inn noen av spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...