Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg forholder meg bare til datoen jeg har fått oppgitt av Lefdal, men det var jo først 1 Nov, så 16 Nov og nå sist 30 Nov. Om de skulle forandre det igjen til 17 Des er jo ikke umulig.

 

Hvis så skjer så kan de jo egentlig brenne i helvete.

 

Hvis de holder meg for narr noe mer nå , så skal jeg ha kompensasjon hvis de ikke leverer før 17 Des.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...siste melding fra Nokia er at vi får den til vårt hovedlager i uke 48 slik at vi skal få sendt den ut til 30. November. Om dette er endret skal jeg sjekke opp dette på mandag og endre vår dato også. Mvh Vidar

 

og så etter jeg spurte om det var bekreftet

 

...jeg skrev vi skulle endre datoen på nettsiden vår om det var noen endring. Vi har ikke fått noen indikasjon fra Nokia på at Lumia 920 blir ytterligere forsinket, så vi håper fremdeles på å kunne sende Lumia 920 ut fra hovedlageret vårt den 30. November. Mvh Vidar
siste beskjed var nå på mandag. Endret av Nado
Lenke til kommentar
Jeg forholder meg bare til datoen jeg har fått oppgitt av Lefdal, men det var jo først 1 Nov, så 16 Nov og nå sist 30 Nov. Om de skulle forandre det igjen til 17 Des er jo ikke umulig. Hvis så skjer så kan de jo egentlig brenne i helvete. Hvis de holder meg for narr noe mer nå , så skal jeg ha kompensasjon hvis de ikke leverer før 17 Des.
Blir det mer tull nå så burde vi nesten gått til avisene for misvisende salg.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Laget meg en mix for å teste (Eminem, Metallica og die antwoord siden det var de jeg kom på i farta). Fikk mye Slayer og xibit og d12 og div greier, la den offline.

funker knall syntes jeg.

 

enda ikke lagt over musikk, men om jeg gjør det blir det drag/drop av mp3filer.

 

digger telefonen, men IE10 kunne med fordel vært bedre.

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen i ett døgn. I går restartet den seg i lomma uten grunn. I dag fryste den helt uten grunn, slik at jeg måtte holde inne strømknappen og volum ned-knappen for å tvinge omstart. Så langt er med andre ord Lumia 920 en svært ustabil opplevelse for min del. Har lest mye om lignende tilfeller på nettet, så regner med dette blir løst raskt med noen programvareoppdateringer.

 

Musikkprogrammet til WP8 er for øvrig en katastrofe. Jeg tror ikke jeg har prøvd noe så ulogisk og kronglete på lenge. Prøvde Xbox Music gratis også, men det var ikke noe bedre. Omtalen til Amobil hadde helt på dette området.

 

Alt annet er supert! :)

Lenke til kommentar

qweac: ikke hatt noen ustabile tendenser selv :o .

 

Digger som nevnt over Nokia Music, men da snakker jeg om Mix Radio mest. Liker at jeg kan laste ned en mix offline, og at det kommer diverse like artister sammen. Det er tross alt en "radio", så det har diverse begrensninger i forhold til feks Spotify, da det er litt lover og regler og rettigheter og slikt vil jeg anta, men...

 

In general; ganske fornøyd med den.

 

Ellers går musikken min over mp3filer: drag and drop. Så ser ikke for meg det blir noe stress.

 

Nokiadigger: Glad i N9en selv, men jeg storkoser meg med min hvite lumia 920. Bortimot alt jeg mislikte med Lumia 800 er borte i Lumia 920. Anbefales å ta en titt.

Lenke til kommentar

Nå har det skjedd noe fantastisk her. Installerte nettopp Microsoft sin Musikk-app til Windows 8. Denne oppdaget all musikken jeg har på PC-en i FLAC. Den kunne ikke spille den, men la den uansett inn under "Min musikk". Nå kommer dette etter hvert også på telefonen under "Musikk". Selvsagt ikke FLAC-filene, men snarveier til alt dette på Xbox Music. Jeg slipper med andre ord søke i "Xbox Music Store". Favorittene havner i biblioteket av seg selv.

 

Dette var virkelig en skjult og super greie.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...