Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at One Call får den inn 17. desember. Derfor avbestilte jeg min i går. La samtidig inn bestilling hos Elkjøp, som skriver at den sendes 29. november. Må binde meg til Telenor, men regner da med at jeg kan velge et Djuice abonnement. Jeg kan det, eller? For ingen rene Telenor abb er spesielt aktuelle for meg.

Telenor tilbyr atm fri surf i 12mnd med Komplett M. Gjelder riktignok kun TM salg, men det er jo en veldig gunstig avtale.

Lenke til kommentar

Euronics har Nokia Lumia 920 i sin kundeavis som varer til 21 November. 1699,. med Telenor Komplett M i 12 mnd. Veldig bra må jeg si om det ikke er noen telefoner å få tak i før 21 Nov, nei ikke det!

 

Skjønner ikke dette med binding heller, skulle tro det skulle være noe å tjene på å binde seg og være tro mot et selskap. Det er jo bare bullshit.

 

Hos Euronics så kom telefonen på 7087,- Med det jeg betaler for min Lumia 920 og komplett medium med en binding på 12 mnd så kommer den på 6888,- det første året.

 

Jeg har vært kunde hos Telenor i over 18 år nå, men har ikke mye igjen for det føler jeg. Hvis jeg tegner abb. hos Onecall så får jeg samme prisen uten binding og 1000 Mb data kontra 400 Md data, samt fler sms og mms.

 

Jeg vurderer å bytte, dette er takken for å være trofast. Betale mer som god kunde, nei det blir for dumt Telenor.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

4G fungerer kun for data per dags dato. Dersom du er koblet til 4g så vil du ikke kunne motta/opprette samtaler. Så det er litt bortkasta spør du meg. De håper å få det på plass ila. 2012 men noe sier meg det ikke skjer før 2013. Pluss alltid på når telecombedrifter gir ETA vedr. større endringer/feiletting i nettet. Det har nok noe med deres SLA at de gir såpass feil ETA

Dette stemmer dessverre. Var ikke klar over det selv før jeg var på Telenor sine sider og leste følgende:"Hvordan får jeg 4G på min mobiltelefon?

Du kan sette 4G-SIMkortet inn i mobiltelefonen din, men selv om telefonen din støtter 4G og du er innenfor dekning, vil du inntil videre ikke få 4G på din telefon.

4G vil du få når vi har gjort dette tilgjengelig i nettet også for mobiltelefoner ved hjelp av noe som heter CS fallback. Da vil vi hver gang du snakker i telefonen flytte deg automatisk ned på 3G og opp på 4G så du får mulighet til å surfe raskere når du har snakket ferdig.

Inntil videre må du bruke modem, ruter eller nettbrett for å utnytte 4G. Altså, kun datatrafikk." Noen som vet om dette gjelder Netcom også?

Lenke til kommentar

Mener det gjelder Netcom også, var borti det litt i forrige jobben min der jeg solgte bedriftsløsninger for et rivaliserende firma. Men ikke ta det for god fisk.

 

Nå er min Lumia missing in action. Den har forlatt Danmark i syvtida i morges, men aner ikke hvor den er nå. Håper den går direkte til Sola og ikke via Oslo though. Eller via Tyskland eller noe slikt rart.

 

edit: omfg prossesering i Stavanger NÅ :D ! Satan DHL er kjappe! Snart har jeg den i hånda.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Telenor påstår de skal ha CS fallback på plass før jul. Hadde vært kult om de klarte det :)

 

Edit med kilde:

 

Ved lansering er det bare PC- og nettbrettbrukere som kan få Telenor-4G, mens mobilbrukere får dette i god tid før jul. – Timingen er glimrende, nå kommer 4G-mobiltelefonene hos forhandlerne, sier Svendsen.

 

http://telenor.com/no/news-and-media/press-releases/2012/telenor-lanserer-neste-generasjons-mobilnett/

Endret av Argai
Lenke til kommentar

Bah....får min i morgen jeg :( Men er i møter i hele dag nesten, så hadde jo ikke fått mer glede av den i dag enn jeg får i morgen. Sørget uansett for at naboen (fordel med naboer som reiser bort mye og trenger meg da, så kan jeg be om slike ting og de bare nikker :D ) er hjemme for at den skal komme til noen, ellers så ber jeg dem levere på jobb i morgen :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Bah....får min i morgen jeg :( Men er i møter i hele dag nesten, så hadde jo ikke fått mer glede av den i dag enn jeg får i morgen. Sørget uansett for at naboen (fordel med naboer som reiser bort mye og trenger meg da, så kan jeg be om slike ting og de bare nikker :D ) er hjemme for at den skal komme til noen, ellers så ber jeg dem levere på jobb i morgen :p

hadde vært jo vært ålreit å vise den fram helt tilfeldig på møtene også ? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...