Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bestille uten telenor i det hele og det store hos Elkjøp og, men de har skrevet at de ikke kommer før 4/12/12. Hos lefdal kjører det 30/11/12 på de uten Telenor:)

Skjønner. Har One Call nå, men kan like godt bytte til Djuice. Hørte med One Call for noen uker siden angående 4G, og de visste ingen ting pr nå. Så da kan det være like greit å være tilknyttet Telenor, slik at 4G på Lumia 920 kan benyttes. I tillegg kjenner jeg nå at en ukes forskjell mellom Telenor-lås og ikke hva gjelder levering, begynner å bli mye :)

 

Gul Lumia 920 u/ Telenorlås, står nå som 12.12.12 hos Lefdal. Litt sent. Telenor sikrer i hvertfall 4G og Djuice har god fastpris abonnement.

Endret av chrisAK
Lenke til kommentar

 

Skjønner. Har One Call nå, men kan like godt bytte til Djuice. Hørte med One Call for noen uker siden angående 4G, og de visste ingen ting pr nå. Så da kan det være like greit å være tilknyttet Telenor, slik at 4G på Lumia 920 kan benyttes. I tillegg kjenner jeg nå at en ukes forskjell mellom Telenor-lås og ikke hva gjelder levering, begynner å bli mye :)

 

Gul Lumia 920 u/ Telenorlås, står nå som 12.12.12 hos Lefdal. Litt sent. Telenor sikrer i hvertfall 4G og Djuice har god fastpris abonnement.

4G fungerer kun for data per dags dato. Dersom du er koblet til 4g så vil du ikke kunne motta/opprette samtaler. Så det er litt bortkasta spør du meg. De håper å få det på plass ila. 2012 men noe sier meg det ikke skjer før 2013. Pluss alltid på når telecombedrifter gir ETA vedr. større endringer/feiletting i nettet. Det har nok noe med deres SLA at de gir såpass feil ETA
Lenke til kommentar

Phones4U her i UK har den på lager i butikk, til £460. Kurant pris, men de opplyser at den kun kan brukes med SIM-kort fra Orange, T-Mobile eller EE (alle er egentlig samme selskapet ...), noe som virker rart, når den selges som "SIM Free". I butikken påstod de at dette var pga 4G-funksjonaliteten, siden det kun er EE som leverer dette her i UK.

 

Men, for meg så virker det jo innlysende at den burde fungere ypperlig med andre SIM-kort, bare at man ikke får mer enn 3G ... Får grave litt mer hos butikken tror jeg, men jeg stoler ikke heeelt på den rent tekniske kunnskapen de har der. Å selge kan de i hvert fall ...

Lenke til kommentar

Mener huske å ha lest at selv SIM-free fra EE/T-mobile/Orange er låst i to år eller noe før de blir låst opp, uansett hvor SIM-free de mener de er.

 

Men si fra hva du finner ut :) . Ring dem og hør?

 

nado: Samme her, hadde ikke gått fra SGS3en hvis det ikke var for 920.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Phones4U her i UK har den på lager i butikk, til £460. Kurant pris, men de opplyser at den kun kan brukes med SIM-kort fra Orange, T-Mobile eller EE (alle er egentlig samme selskapet ...), noe som virker rart, når den selges som "SIM Free". I butikken påstod de at dette var pga 4G-funksjonaliteten, siden det kun er EE som leverer dette her i UK.

 

Men, for meg så virker det jo innlysende at den burde fungere ypperlig med andre SIM-kort, bare at man ikke får mer enn 3G ... Får grave litt mer hos butikken tror jeg, men jeg stoler ikke heeelt på den rent tekniske kunnskapen de har der. Å selge kan de i hvert fall ...

Jeg skulle likt å visst hvor mange det er som prøver å få tak i mobilen og gir opp pga ventetid/lite lager kontra hvor mange de har solgt i løpet av måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...