Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var akkurat på elkjøp i hfest. Lumia 920 blir semdt fra hovedlageret den 29/11. De hadde forresten en htc 8x inne. Oh den var sweet!!! Hadde ikke 920 kommet snart akulle hatt den.
De sa også til meg at den ble sendt fra hovedlageret 31/10 ...

 

Tror ikke på det før den har sporingsnr

Lenke til kommentar

Da sitter jeg og starter opp Lumia 920 :) .

 

Faens DHL folkene altså... Jeg har ikke ringeklokke, og bor i et hus med 2 innganger (huseiere og oss), så jeg ringte DHL og bad sjåføren ringe 30 minutter før han kom, og gjerne ringe når han var her. Dama leste opp nr mitt fra bestillingen og sa det var ikke noe problem, det fikser de.

 

Så satte jeg opp lapp på hoveddøra (huseiers) hvor jeg skrev at leveransen skal leveres i den andre inngangen, gjerne ring mitt nr. OG på min egen dør skrev jeg "bare bank på eller ring 9X XX XX XX".

 

Går ut halv fem og en lapp faller i hodet mitt. "DHL har forsøkt levere pakke til deg, den blir levert ut i morgen ihht kjørerute".

 

Faens drittsekker.

 

Så måtte jeg ta taxi ut til lageret deres før 17.00 for å hente pakken. Jesus hore christ.

 

MEN that being said: lumia 920 :D !

Lenke til kommentar

De er faens så raske med å bringe pakker rundt omkring i verden både UPS og DHL, men når det kommer til den siste biten når de nærmer seg og skal overlevere pakka, da er det noe som glipper. Jeg også har prøvd å få UPS og DHL til å ringe før de kommer. Det er ikke alltid det er muligheter for meg å sitte å vente på pakker, noen ganger er jo pakkesporingen deres helt på bærtur også, så og alltid vite når de kommer er umulig.

 

Men å få de til å ringe er umulig. En gang har UPS ringt meg tidlig en morgen for å fortelle meg at de kom i løpet av dagen.

 

Men det var en gang UPS ringte meg når de sto på døra, og jeg var hjemme. Det var noe som sjåføren hadde fått beskjed av UPS om å ta med i retur. Jeg hadde ikke noe avtale med UPS om at de skulle komme da, så jeg sa til sjåføren at når de ikke klarer å ringe når de skal levere så burde de ikke bruke telefonen når de skulle hente noe heller. Sjåføren fikk ikke med seg noe fra meg den dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har opplevd selv at DHL/UPS folk ikke orket å ringe på døre og dem bare leverte pakken hos postkontoret.Tror nesten dem gidder ikke å levere så for å komme seg unna dem sier at pakken er forsøkt levert.

Ellers har jeg bestillt min Lumia 920 hos Dustinhome,dem får telefonen inn den 29. november,det er bare så kjipt for jeg skal til Spania den 1. desember og jeg tviler at pakken rekker å ankomme den 30. november.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt telefonen et par timers tid. Føles veldig bra i hånda, overraskende så.

Tastaturet er finfint å skrive på, spesielt i landscape. Autokorrigeringen funker fint, har enda ikke skrudd den av i irritasjon.

Jeg får ikke valget å laste ned tidligere eide apper fra store, det er litt irriterende. Må liksom huske dem alle fra lumia800-tiden.

Nettleseren funker veldig bra så langt, kameraet har jeg ikke testet så mye.

What else... Fikk ikke med NFC-tag i esken.

Skjermen er crystal som forventet.

Noe dere lurer på kan jeg alltids sjekke, bare å spørre.

 

all over digger jeg den så langt.

 

edit: wifien har full pupp der hvor sgs3en min datt ut eller fikk veldig svakt signal.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt telefonen et par timers tid. Føles veldig bra i hånda, overraskende så.

Tastaturet er finfint å skrive på, spesielt i landscape. Autokorrigeringen funker fint, har enda ikke skrudd den av i irritasjon.

Jeg får ikke valget å laste ned tidligere eide apper fra store, det er litt irriterende. Må liksom huske dem alle fra lumia800-tiden.

Nettleseren funker veldig bra så langt, kameraet har jeg ikke testet så mye.

What else... Fikk ikke med NFC-tag i esken.

Skjermen er crystal som forventet.

Noe dere lurer på kan jeg alltids sjekke, bare å spørre.

 

all over digger jeg den så langt.

 

edit: wifien har full pupp der hvor sgs3en min datt ut eller fikk veldig svakt signal.

Neste gang du kjøper en WP8 terminal vil du få mulighet til å la den automatisk hente det du sikkerhetskopierer på Lumia 920. Dessverre fungerer det ikke fra/til WP7 terminaler. Sikkerhetskopiering finner du under innstillinger. Du må bare bruke samme login neste gang du bytter telefon.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt telefonen et par timers tid. Føles veldig bra i hånda, overraskende så.

Tastaturet er finfint å skrive på, spesielt i landscape. Autokorrigeringen funker fint, har enda ikke skrudd den av i irritasjon.

Jeg får ikke valget å laste ned tidligere eide apper fra store, det er litt irriterende. Må liksom huske dem alle fra lumia800-tiden.

Nettleseren funker veldig bra så langt, kameraet har jeg ikke testet så mye.

What else... Fikk ikke med NFC-tag i esken.

Skjermen er crystal som forventet.

Noe dere lurer på kan jeg alltids sjekke, bare å spørre.

 

all over digger jeg den så langt.

 

edit: wifien har full pupp der hvor sgs3en min datt ut eller fikk veldig svakt signal.

 

Trenger ikke huske appene du hadde, bare gå inn på https://www.windowsp...urchase-history logge inn, velge lumia 920en og trykke "installer på nytt" på de appene som er der;)

Endret av Steinegal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...