Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nå få la karen nyte telefonen sin. Jeg sitter i samme båt så deg!

:nei:

det var nå bare en spøk,

 

men kansje man egentlig skulle ventet til de som har telefonen, har hatt den i en 14dagers tid,

og så se om de fortsatt er like fornøyde.

 

jeg for min del, skulle ønske det ble laget noe annet utseende (tema) på tilesene, så man kunne valgt litt utseende på telefonen selv.

Endret av n900
Lenke til kommentar

men dere som er flinke å lete, finn nå en side vi kan bestille denne telefonen fra. jeg nøler ikke ett sekund.

edit: som har den inne.

Under 2 uker igjen, så for min del er det like så greit å vente. Håper at Nokia leverer på ordet sitt. Nå skal det sies at alle datoene vi har fått oppgitt tidligere er fra forhandlere, så jeg holder ikke Nokia ansvarlig for akkurat det. De har enda tilgode å miste min tillitt :)
Lenke til kommentar

Under 2 uker igjen, så for min del er det like så greit å vente. Håper at Nokia leverer på ordet sitt. Nå skal det sies at alle datoene vi har fått oppgitt tidligere er fra forhandlere, så jeg holder ikke Nokia ansvarlig for akkurat det. De har enda tilgode å miste min tillitt :)

hehe. de har alt mistet min tillit.

synd jeg liker NOKIA telefonene så godt.

jeg hadde sikkert kjøpt lumia 920 om det hadde vært android på den og :eek:

men men, vi får vel bare vente å se hva som skjer 29nov, men tviler egentlig litt.

 

Hørte med Brekke i Nokia og han sa at den var i salg i norge fra 29nov.Så da er det bare og glede seg:)

Asbjørn Brekke? hehe

Endret av n900
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ser expert skriver i spesifikasjon, at den har trådløs lading. den har jo ikke det. den har mulighet for trådløs lading, om man kjøper det som ekstrautstyr.

blir det samme som å si en bil har motorvarmer, om den har kontakt klar, men man må kjøpe motorvarmern sjøl.

Lenke til kommentar

ser expert skriver i spesifikasjon, at den har trådløs lading. den har jo ikke det. den har mulighet for trådløs lading, om man kjøper det som ekstrautstyr.

blir det samme som å si en bil har motorvarmer, om den har kontakt klar, men man må kjøpe motorvarmern sjøl.

Kjøpte nylig en Nintendo 3DS XL og den følgte ikke med noen lader. Dette er for å holde prisen nede. Vedr. trådløst så er det nok flere som er skeptisk til hvor trygt det er med hensyn til stråling så det kan også vær en faktor. Det er et tilbehør som ikke er nødvendig, akkurat som en iPod dock.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ser expert skriver i spesifikasjon, at den har trådløs lading. den har jo ikke det. den har mulighet for trådløs lading, om man kjøper det som ekstrautstyr.

blir det samme som å si en bil har motorvarmer, om den har kontakt klar, men man må kjøpe motorvarmern sjøl.

 

Tja, om du skal sammenligne med en bil så er dette bedre eksempel: "om en bil leveres med tilhengerfeste så bør det også følge med en tilhenger" ... ;)

Er nok uansett de færreste som gidder å kjøpe trådløs lader til mobiler vil jeg tro så da blir det litt feil att alle kjøpere skal betale xxxx,- kr ekstra for ett produkt kun noen få kjøpere vil ha. Jeg er mer tilhenger av att sånne ting selges seperat slik att hver enkelt kan ha valgfrihet selv.

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Tja, om du skal sammenligne med en bil så er dette bedre eksempel: "om en bil leveres med tilhengerfeste så bør det også følge med en tilhenger" ... ;)

Er nok uansett de færreste som gidder å kjøpe trådløs lader til mobiler vil jeg tro så da blir det litt feil att alle kjøpere skal betale xxxx,- kr ekstra for ett produkt kun noen få kjøpere vil ha. Jeg er mer tilhenger av att sånne ting selges seperat slik att hver enkelt kan ha valgfrihet selv.

det er det at de har reklamert agressivt med innovativ telefon med trådløs lading. jeg var helt sikker på at det var noe som fulgte med, helt til jeg fikk vite mer om telefonen, og innholdet i esken.

den har jo wifi blutooth osv, de har ikke reklamert høyt og lavt om trådløst nett eller trådløs handsfree. men dere skjønner alle hva jeg mener. la det bare bli med dette. gidder ikke diskutere dette med dere. jeg mener puta skulle fulgt med, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

De har ikke noen plikt å levere trådløs lader med. Det ville vært feil å levere en trådløs lader med telefonen som gjorde den dyrere. Som leirdueredet sier så er det flere som ikke ville betalt ekstra for å få med dette. Så du kan heller se på prisen slik: mobil + trådløslader = mobilprisen din.

 

Sånn sett så var det veldig smart av dem å la slikt tilbehør være VALGFRITT og ikke tvinge alle til å måtte betale mer for mobilen pga det.

Endret av Nado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det ingen som prater om plikt, men om villedende markedsføring. Det er ikke noe tvil om at de legger vekt på dette med trådløs lading i produktoversikten. Når de vektlegger dette slik som de gjør i produktoversikten så kunne de skrevet at dette var ekstrautstyr.

 

Hvis en går inn på den siden jeg linket til så kan det se ut som om det er med 2 ladere i pakken, når en går inn på spesifikasjoner og ser på: Hva er i pakken?

 

 

 

Salgspakke

  • Nokia Lumia 920
  • Nokia USB Hurtiglader AC-16
  • Nokia lader og Data kabel CA-190CD
  • Nokia Headset WH-208
  • Hurtig guide
  • SIM-dørnøkkel

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne hvorfor den trådløse laderen skulle følge med? Ja de har reklamert med at telefonen støtter trådløs lading, men det betyr jo ikke at den derfor skal følge med i pakken? Så lenge telefonen har medfølgende utstyr som gjør at den kan lades opp, så er jo behovet dekket.

 

There's no such thing as a free lunch.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...