Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Hva som følger med mobilen vil være opp til operatørene. AT&T bundler ikke med øreplugger engang. Om ikke annet så burde det også vært valgfritt. Alt du trenger er mobilen, ladekabel kunne også vært tilbehør da mange har eksisterende ladere/microusb-kabler liggende. Så dette med å vær sur/føle seg snytt for å ikke få med en trådløs lader er litt barnslig/urealistisk. Alt koster penger og vi burde egentlig bare vær glad at de ikke tvinger oss til å betale mer ved å legge til ekstra tilbehør. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, se på denne siden. Her står det: Nyskapende design. Lad uten å koble til.

http://www.nokia.com...lefon/lumia920/

Med den tankegangen så burde mobilen følgt med den avbildede høytaleren som koster noen tusenlapper også. Da ville totalprisen på mobilen ligge på rundt 7 - 8000 kr i realiteten. Nei takk :)

 

Edit: Når det sies så får du flere ting andre mobilprodusenter ikke leverer i dag selv til samme pris: trådløsladefunksjonalitet, OIS, overlegent kameralinse og en ny type touch-teknologi som ingen andre smartmobiler har brukt enda. Alt dette og prisen er fremdeles ca 5000 kr, men kunne fint vært 6000.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg noe spesilt behov eller sutrer for at det ikke følger med trådløs lader. Skulle nesten tro du jobbet hos Nokia og forsvarte dårlig markedsføring.

Hvis det er meg du kaller barnslig Nado så er du en fordømt tulling!

Nei det er ikke deg jeg kaller barnslig. Jeg skal ærlig innrømme at jeg overdriver, men blir bare frustrert at folk generelt (ikke deg) alltid finner noe å plukke på uansett hvor bra et produkt er. Er enig at det hadde vært kjekt med en trådløs lader men ikke på bekostning av en høyere pris. De kunne gjerne markedsført dette annerledes. Jeg vet at du gleder deg like mye til mobilen som meg ;)

 

Edit: Jeg forsvarer ikke Nokia, men prisen basert på lignende smarttelefoner som inneholder lignende eller bedre komponenter.

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Det er bra du tok det som en mann og det ikke ble noe mer skittkasting her nå.

 

Jeg også ser frem i mot og motta mobilen, uten trådløs lader :)

 

Skal jeg være helt ærlig så så jeg ikke helt vitsen med dette og trådløs lading heller første gangen jeg leste om dette. Jeg har jo klart å sette inn ladekabelen i en del år nå. Ikke har noen av ladekontaktene røket heller, eller noen ladere røket heller. Lader hver natt.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

telefonen er da virkelig dyr nok som den er. i den prisen som den allerede har, er det nok til og legge ved det ene og det andre uten at den hadde trengt å blitt dyrere av den grunn.

elektronikk blir ikke dyrere med tiden.

så dere som ikke vil betale mer enn dere må, gjør det allerede.

og JA jeg har nok råd til og kjøpe akkurat så mange trådløse ladere jeg vil ha.

det var ikke det som var poenget,poenget var at de reklamerer som at man skulle tro det var std utstyr med telefonen.

og for å ha det sagt, så såg ikke jeg heller vitsen med å legge telefonen oppå en pute for å lade, da det likevel må stå en plugg i kontakten, og telefonen likevel må ligge oppå der.

eneste i bilen i en holder, hadde det vært greit å bare putte tlf i holderen så hadde den ladet.

men det finnes jo holdere idag,med ladeplugg. så nei, jeg ser heller ikke der vitsen egentlig.

Lenke til kommentar

Synd at den grå ikke kommer hit:( da blir det nok en hvit på meg, men må nok kjøpe ett etui som jeg kan slenge rundt npr jeg er på jobb, slik atvden ikke blir skitten.(har en skitten jobb ja...)

 

Også enig i at de burde ha solgt en ladeplate med i pakken som standard siden de markedsfører trådløs lading så hardt. Menmen.

 

Blir kjøp når de får den inn på den lokale elkjøpen(h-fest), da jobben har avtale der.

 

Spm: har de forresten endret noe i wp8 med tanke på på/av på feks wifi? Lettere tilgang til de innstillingene?

Lenke til kommentar

Synd at den grå ikke kommer hit:( da blir det nok en hvit på meg, men må nok kjøpe ett etui som jeg kan slenge rundt npr jeg er på jobb, slik atvden ikke blir skitten.(har en skitten jobb ja...)

 

Også enig i at de burde ha solgt en ladeplate med i pakken som standard siden de markedsfører trådløs lading så hardt. Menmen.

 

Blir kjøp når de får den inn på den lokale elkjøpen(h-fest), da jobben har avtale der.

 

Spm: har de forresten endret noe i wp8 med tanke på på/av på feks wifi? Lettere tilgang til de innstillingene?

De har ikke endret noe på akkurat det. Selv bruker jeg appen connection tiles som gjør at jeg kan legge opp 1 tile for de ulike nettverk innstillinger. Da blir det 2 trykk for å slå av eller på f.eks WiFi. Nå som jeg kan gjøre tiles mindre så tar de ikke stor plass på homescreen heller.

Lenke til kommentar

Nei det er ikke deg jeg kaller barnslig. Jeg skal ærlig innrømme at jeg overdriver, men blir bare frustrert at folk generelt (ikke deg) alltid finner noe å plukke på uansett hvor bra et produkt er. Er enig at det hadde vært kjekt med en trådløs lader men ikke på bekostning av en høyere pris. De kunne gjerne markedsført dette annerledes. Jeg vet at du gleder deg like mye til mobilen som meg ;)

 

Edit: Jeg forsvarer ikke Nokia, men prisen basert på lignende smarttelefoner som inneholder lignende eller bedre komponenter.

 

Hvis folk er misfornøyde med at de ikke får med en trådløs lader til flere hundre kroner så betyr vel det at telefonen er veldig bra siden de ikke finner noe galt med selve telefonen :)

 

Har selv en Iphone 4S nå, men som "gammel" Nokia mann så blir det nok en Lumia 920 med en trådløs lader eller to over nyttår en gang :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette lurer jeg også på.

Absolutt vært flott å vite.

Bindingstiden på mobilen min er over og jeg har blitt oppringt av 5 kundeservicemedarbeideremedenesteoppgaveåprakkepåfolknymobil som har forklart hvor mye bedre et abonnement til 250,- i måneden er i forhold til 0,- i måneden + bruk...

Prøvde å få ut av dem når Lumia 920 kommer, enten visste de ikke når eller HVA Lumia 920 er...

Har sagt de kan ringe meg igjen når jeg kan få bestille en gul 920 samtidig, ikke en lyd på et par uker nå.

Men venter fortsatt tålmodig på min gule 920........

&(#@df¥<{{*~••//#%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...