Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den laderen med klokke var altfor dyr,1300$ er litt mye for en bord klokke med lade funksjon.

 

Hvor har du fått den prisen fra?

 

Koster 116 GBP, altså 1066 kroner + frakt, moms og slikt tøv (men vet ikke om de leverer til norge).

 

http://www.amazon.co.uk/Oregon-Scientific-Wireless-Charging-QW201/dp/B006ON2GW2/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1353119361&sr=8-6

Endret av Gandulf
Lenke til kommentar

Er det slik at alle induksjonsladere er kompatibel på tvers av enheter? Vil eliminere problemet med universal ladekontakt. ;)

 

Jeg er definitivt mest giret på den grå, men om den blir vanskelig å få tak i - de forhandlerne jeg har pratet med aner ikke om den kommer inn - blir det svart. Den er matt også, er den ikke?

Den grå kommer ikke i salg i Norge. Om ikke noen butikker tar den inn fra utenlandske distributører vel og merke.

Vedr induksjonsladere så er det ikke gitt at alle er universale. Nokia sin er universal etter hva jeg har forstått, så den skal fungere med andre håndsett som kommer med trådløs lading.

Lenke til kommentar

Hvor har du fått den prisen fra?

 

Koster 116 GBP, altså 1066 kroner + frakt, moms og slikt tøv (men vet ikke om de leverer til norge).

 

http://www.amazon.co...53119361&sr=8-6

Hva er dette her da?Eller ser jeg på noe helt annerledes.

http://hk.oregonscientific.com/eng/cat-Time-and-Weather-sub-Other-Time-and-Weather-prod-Time-and-Weather-Charging-Station.html

 

Til de av dere som ikke vet det, det er stor forskjell på Hong Kong dollar og US dollar.

Sant,jeg så nå prisen i US dollar under.Trodde det var rabatt på 160$

Lenke til kommentar

bare de i utlandet som får gratis lader? og bare de i utlandet som har fått telefonen.

kjenne æ blir litt skuffa over nokia norge.

Det er ikke gitt at det er Nokia som gir bort gratis ladere. Kan være operatører eller butikker som selv kjører de aktivitetene. Ladeplaten er ekstrautstyr og jeg antar at det kun blir gitt gratis i et begrenset antall. Jeg har ikke sjekket de utenlandske nettsidene, så jeg skal ikke være helt påståelig ifht at det er begrenset antall :)

Lenke til kommentar

Hm. Disse restartene lover dårlig. Nå får vi lide av at det faktisk er vanlig Windows kjerne disse telefonene kjører. Skjer ikke at iPhone oppfører seg sånn. At det blir fikset raskt med oppdatering har jeg dessverre null tiltro til etter kaoset med oppdateringer til wp 7. OTA forandrer jo ingenting. Fremdeles er jo oppdateringene versjonert etter produsent, land og operatør.

Mulig du har en feil i telefonen din. Jeg hadde noen restarter på Lumia 900, men ikke sett noe til dette på hverken Lumia 820 eller 920.

Lenke til kommentar

Hm. Disse restartene lover dårlig. Nå får vi lide av at det faktisk er vanlig Windows kjerne disse telefonene kjører. Skjer ikke at iPhone oppfører seg sånn. At det blir fikset raskt med oppdatering har jeg dessverre null tiltro til etter kaoset med oppdateringer til wp 7. OTA forandrer jo ingenting. Fremdeles er jo oppdateringene versjonert etter produsent, land og operatør.

 

Det skjer at iPhone oppfører seg sånn, har hørt om flere hvor iPhone restarter av seg selv. Alle kan være uheldige med eksemplaret sitt. Tviler på at dette er noe som gjelder alle Lumia 920-telefonene.

Lenke til kommentar

Ja, da er det ikke bare AT-T sine abbonnenter som som får ladeplaten gratis, men også de som har kjøpt Lumia 820 og Lumia 920 i Irland og England.

 

Dobbel bonus altså, både på de britiske øyer og i USA altså som har kjøpt denne hos en P4U forhandler. De har altså fått telefonen allerede , og kan vente seg en ladeplate i posten.

 

Dette hadde vært noe for Telonormobil og få på plass, isteden for å brenne av den reklametiden de gjør på TV.

 

Vi har ikke engang sett snurten av telefonen her i Norge, men vi har fått vite i reklamen at den lader trådløst, hvor mye nå det er verdt.

 

Dette får meg like aggresiv som denne mannen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QFvSxCZZtKQ&NR=1&feature=endscreen

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar
Hvor har du fått den prisen fra?

 

Koster 116 GBP, altså 1066 kroner + frakt, moms og slikt tøv (men vet ikke om de leverer til norge).

 

http://www.amazon.co...53119361&sr=8-6

 

Se så, det høres bedre ut. :)

 

 

Den grå kommer ikke i salg i Norge. Om ikke noen butikker tar den inn fra utenlandske distributører vel og merke.

Vedr induksjonsladere så er det ikke gitt at alle er universale. Nokia sin er universal etter hva jeg har forstått, så den skal fungere med andre håndsett som kommer med trådløs lading.

 

Ikke grå i Norge? Pokker. Blir nok kjøp av telefon her i UK, da! :) Gratis lader også, tydeligvis.

Lenke til kommentar

hmm. må prøve å finne en butikk i uk, så jeg får ladeplate og....

synes plata skulle vært std tilbehør.. det blir jo uansett kjøpt,en eller to til pr kunde, det er jeg sikker på.

de reklamere hardt med trådløs lading, da burde det fulgt med.

om nokia prøver og spare, så er dette måten og spare seg til fant,på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...