Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Trykk på et ord du har skrevet og vil legge til. Da dukker ordet opp med en + foran i forslagslisten. Trykker du på ordet der legges det til.

 

For å markere nøyaktig inni et ord, hold fingeren inne. Så ser du en "I" dukke opp som flytter seg når du beveger fingeren. Slipp den der du ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk på et ord du har skrevet og vil legge til. Da dukker ordet opp med en + foran i forslagslisten. Trykker du på ordet der legges det til.

 

jepp den er grei.

 

Så ser du en "I" dukke opp som flytter seg når du beveger fingeren. Slipp den der du ønsker.

Ahh jasåklart...har jo sett den dukke opp når jeg har forsøkt tidligere, men litt rart er det jo at den "må dras ned" og inn i ordet...men ja ok, det var suverent, takk!

 

Er det en måte å "smarte-til" ordlista da? f.eks. få den til å lese av de 1.000.000 siste meldingene på telefonen og deretter sette de mest brukte ordene fremst i ordforslags-køen? (slik som i swiftkey)

 

Det hender innimellom at et veldig normalt ord ligger så langt bak i køen at det ikke synes i køen..mens rare bøyninger av ordet ligger fremst og er de eneste synlige..

Lenke til kommentar

Jeg reiser en del utenlands og synes Whatsapp blir veldig snever når jeg skal sende bilder osv til kjentfølket her hjemme, uten å få digre mobilregninger..

 

Jeg kom over denne appen her, men turte rett og slett ikke laste den ned...klarer ikke helt å forstå formuleringene ang. "Adds", og er redd for at appen sender ut reklamer automatisk til random mottagere i telefonlista mi..(??)

Det står bedre forklart i selve App-butikken på telefonen enn i denne linken : http://www.wpcentral...p-windows-phone

 

...er sikkert bare paranoid men...

 

denne virker jo å være genial for folk som reiser mye?

 

noen som har testet den?

 

 

 

 

 

 

En helt annen ting:

når jeg åpner mailer får jeg beskjed om at "internet piqtures are blocked, read about privacy."

 

Det er kun i mailsystemet dette skjer og jeg finner ingen options for å fikse dette.

(må trykke på "download piqtures" for å se bildene som følger med i mailen)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Angående den appen, så er det som i gamle dager, når man man kunne Sende SMS via nettsider osv, da kom det med tekstreklame i bunnen av mld, det er akkurat sånn denne fungerer, bare i disse dager får man lenker i tillegg, ikke verre :)

 

ok, jeg syntes det "sto så rart" bare....

 

Da må vel dette sies å være en interessant app. har slitt med å få sendt til folk jeg ikke har i kontaktlista mi i whatsapp, som igjen er en av de bedre messengerene der ute..

 

Downloading.... :xmas:

Lenke til kommentar

Mange som missliker den appen, ikke vet jeg hvorfor, men om det hadde vært "så enkelt" som å sende gratis sms uten problemer hadde vel antageligvis alle gjort det.

 

Det er alltid en bakside med noe som er gratis :)

 

Tja...hvorfor nødvendigvis?

De fleste idag har jo innbakt 40.000sms i abbonementet sitt...og de som ikke har det bruker gjerne en eller annen wifi-messenger, som f.eks whatsapp eller Viber..

sms-ene man sender fra denne appen blir jo sendt over internett på samme måte, de bare bare klart å guide meldingene til sms-innboksen til mottaker..

 

Yuilop tjener jo pengene sine på adds...

 

 

nei jeg vet ikke...har ikke gidda å laste den ned ennå...et par mnd til jeg skal utenlands igjen og venter på flere ratinger, det er jo en rel. ny app.

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig forska litt mer i reboot-syklusene til 920 med tanke på 4G og det kan virke som om det er et Simkort problem(?)

 

Jeg har fremdeles aldri 4G slått på pgr av rebootingen, men fikk plutselig lyst til å jobbe litt med saken igjen.

 

http://answers.microsoft.com/en-us/winphone/forum/wp8-wpupdate/920-4g-sim-problem/93d8fe15-9eca-41b9-8e91-a1e7c0bdfd79

 

Har kontaktet mobilleverandøren min og bedt dem om å ta en kikk på simkortet de sendte meg, og ev. sende meg et nytt et. will keep you posted.

Lenke til kommentar

Tja...hvorfor nødvendigvis?

De fleste idag har jo innbakt 40.000sms i abbonementet sitt...og de som ikke har det bruker gjerne en eller annen wifi-messenger, som f.eks whatsapp eller Viber..

sms-ene man sender fra denne appen blir jo sendt over internett på samme måte, de bare bare klart å guide meldingene til sms-innboksen til mottaker..

 

Yuilop tjener jo pengene sine på adds...

 

 

nei jeg vet ikke...har ikke gidda å laste den ned ennå...et par mnd til jeg skal utenlands igjen og venter på flere ratinger, det er jo en rel. ny app.

 

"

Energy = Free Texts to any phone in the world.

Energy is easily earned!

How to energy points? It’s free and simple:

★ Invite a friend

★ Earn energy through incoming SMS on your free yuilop.me number

"

 

Dette er vel en bakside. Og den krever vel nett? Så penger bruker du jo uansett.

 

Sikkert bra, men i min verden sier vi at "ingenting er gratis" :p Tror det fortsatt gjelder :)

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig forska litt mer i reboot-syklusene til 920 med tanke på 4G og det kan virke som om det er et Simkort problem(?)

 

Jeg har fremdeles aldri 4G slått på pgr av rebootingen, men fikk plutselig lyst til å jobbe litt med saken igjen.

 

http://answers.micro...91-a1e7c0bdfd79

 

Har kontaktet mobilleverandøren min og bedt dem om å ta en kikk på simkortet de sendte meg, og ev. sende meg et nytt et. will keep you posted.

 

Rart med denne rebootingen. Nå har min stått på 4G permanent i to uker, jeg venter på NetComs utrulling som nå pågår for fullt. Jeg har ikke hatt noen form for reboot i forbindelse med dette eller tidligere, kjøpte telefonen i januar.

 

Må også si at jeg stiller meg undrende til en del av de problemene det rapporteres om fra enkelte, min telefon har vært 'rock solid' siden innkjøp. Jeg har testet ut en hel masse apper og er nok det man kan kalle en tung bruker, men altså, ingen problemer.

 

Men jeg synes telefonen trenger viktige oppgraderinger eller OSet om man vil. Kalenderen er bare rasket sammen for å få en minimums funksjon- merkelig at man ikke har gjort noe med den. Telefonloggen er også helt på trynet - den virker også som den bare er rasket sammen som en minimumsfunksjon. Det å kunne klikke seg inn på en adresse i kalenderen eller i kontakter og så få opp valg om å navigere burde også være en selvfølge. Men forøvrig, en knall telefon.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bruker Spotify daglig i bilen. Fungerer helt greit. Selvføgelig kunne jeg tenkt meg en enda bedre opplevelse hva angår fart og funksjoner, men ellers overlever jeg greit! Synes ikke Spotify er så dårlig at det er en dealbreaker...om jeg skulle ha kastet terningkast gir jeg applikasjonen en 4.

Lenke til kommentar

Gå på innstillinger, skyv til siden å se på "bakgrunnsoppgaver".

Slå av de applikasjonen som ikke behøver å kjøre i bakgrunnen.

 

Dersom det er en app du misstenker suger batteri, så åpne den å trykk deg tilbake helt til du er ute av den så den "stopper".

 

Ellers kan jeg anbefale en trådløs lader på nattbordet :) Men det skal selvsagt ikke være slik at den tappes i løpet av natten uansett.

Lenke til kommentar

 

Dette er vel en bakside. Og den krever vel nett? Så penger bruker du jo uansett.

Sikkert bra, men i min verden sier vi at "ingenting er gratis" :p Tror det fortsatt gjelder :)

 

Joda...jeg får en følelse av at dette er en "ugler i mosen-app"...

 

men penger ville jeg ikke (wifi i utland) brukt nei, om du ikke tenker på at jeg uansett betaler på en abbonnement, enten jeg er hjemme eller i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...