Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så, da gjenstår bare 4G fra netcom.. hvem tar en telefon? :D

 

Jeg har snakket med NetCom om 4G og Bank-ID flere ganger, svaret er ikke noe svar, man vet ikke når det kommer. Siden NetCom var veldig tidlig ute med LTE utstyr (4G) fra Huawei, kan et svar være at man må oppgradere alt utstyret før man kan få til switching mellom 3G og 4G. Når det gjelder Bank-ID, vil jeg si at det er bare tragisk at NetCom ikke har klart å få til avtaler med bankene og implementering av løsningen.

 

Oppdateringen har tydeligvis kommet for din del, men ikke til min telefon, jeg trykker oppdatering flere ganger om dagen uten å få opp noe. Får bare enkelte app oppgraderinger, stønn!! Jeg kan få oppdateringen dersom jeg stikker innom NokiaCare, men foreløpig gidder jeg ikke det.

Lenke til kommentar

Oppdaterte telefonen nå men merket at WiFi slår seg av når skjermen slår seg av...skulle ikke denne bli på uansett om skjermen er på eller av?

 

Du må gå på innstillinger og velge om den skal være på/av når skjermen slår seg av. Under Wifi vil jeg anta, har ikke fått oppdateringen enda.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har snakket med NetCom om 4G og Bank-ID flere ganger, svaret er ikke noe svar, man vet ikke når det kommer. Siden NetCom var veldig tidlig ute med LTE utstyr (4G) fra Huawei, kan et svar være at man må oppgradere alt utstyret før man kan få til switching mellom 3G og 4G. Når det gjelder Bank-ID, vil jeg si at det er bare tragisk at NetCom ikke har klart å få til avtaler med bankene og implementering av løsningen.

 

Oppdateringen har tydeligvis kommet for din del, men ikke til min telefon, jeg trykker oppdatering flere ganger om dagen uten å få opp noe. Får bare enkelte app oppgraderinger, stønn!! Jeg kan få oppdateringen dersom jeg stikker innom NokiaCare, men foreløpig gidder jeg ikke det.

 

Ikke meg heller. Er egentlig kameraet jeg venter på, så er ikke enormt farlig for meg :)

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Tok nå en "Restore" på min Lumia 920 som ikke vil fungere med noe annet enn 2G, og nå lurer jeg ikke på om den har tatt kvelden her.

Sto på disse "Tannhjulene" en 30 min før jeg fikk nok og tok en soft reset (volum down + power) og så starter den tilbake på tannhjulene og kommer seg ikke lenger.

 

Ugh så irriterende. Har ikke vekkeklokke til jobb i morgen engang nå.

 

Sånn tok min å kveld når jeg skulle tilbakestille til fabrikkinnstilling når jeg skulle sende den inn til service...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...