Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at jeg er litt lei av at telefonen låser seg i hytt og pine. Skjer ikke hver dag, men plutselig kan det skje 3 ganger på en dag. Hvis det ikke er noen fix for problemet hjelper det vel lite å sende den inn og? Dessuten gidder jeg ikke å vente 3-4 uker på reparasjon. Da venter jeg heller til de har en update for problemet.

er det noen som har hatt problemer med frys som har levert den inn og fått den tilbake i stand? Isåfall, hva ble gjort?

nå er tlf min under 30 dager gammel og kjøpt hos djuice. Noen som vet policyen deres på å gi ut ny tlf fremfor å reparere?

Lenke til kommentar

Reparasjon tar tydeligvis bare to uker.

 

Prøvd sim tray forslaget nevnt nylig her i tråden?

 

Prøvd hard reset?

 

nope, for den restarter seg ikke, bare låser seg

 

ser ingen grunn til hard reset heller, da den låste seg allerede første dagen omtrent med en gang. Låste seg når jeg leste tips og hjelp seksjonen og hadde ikke lagt inn noe enda

Endret av smurfine
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

En liten oppdatering av min erfaring med Lumia 920 :)

 

Fikk mitt første eksemplar sist Lørdag. Denne fant ikke Nettverk, men etter mye om og men fant vi ut at nytt sim kort var løsningingen(Selv om jeg fikk nytt for 7mnd siden). Dog grunnen til at denne ble levert inn var at på høyre side av skjermen, om man vinkler den slik man gjør hvis man ligger og ser på film el.l, så er selve "skjermen" dårlig festet så man får en hvit og tydelig stripe. Noe jeg personlig ikke syntes noe om.

 

Onsdagen som kom fikk jeg da ny mobil, fortsatt med denne hvite stripen på høyre side... Jaja da skal den vell bare være slik? dog er stripen ikke på hele høyre side denne gangen, men ca halve. Det skal jeg leve med.

MEN, sto opp idag og da har mobilen startet på nytt.. Jeg har da nytt som kort, slått ned fra 4g til 3g og nyeste oppdateringer innstallert.

 

Skal man bare levere tilbake telefonen og finne seg noe annet? Så lenge telefonen restarter seg så får man jo ikke tatt imot telefoner eller noe, noe som er ganske vesentlig for min del.. og sikkert folk flest...

Lenke til kommentar

HAR DU EN TELEFON MED PROBLEMER? LEVER DEN DER DU KJØPTE DEN.

 

Det er en telefon, på lik linje med alt annet. Er det noe galt med den, så reparer den eller få en erstatning. :) Ytterst få ting man selv kan gjøre som fikser problemet :) Svært mange på nett forteller at de har fått ny telefon etter å ha tatt kontakt med Nokia, og da har det ikke vært problemer i ettertid.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

En liten oppdatering av min erfaring med Lumia 920 :)

 

Fikk mitt første eksemplar sist Lørdag. Denne fant ikke Nettverk, men etter mye om og men fant vi ut at nytt sim kort var løsningingen(Selv om jeg fikk nytt for 7mnd siden). Dog grunnen til at denne ble levert inn var at på høyre side av skjermen, om man vinkler den slik man gjør hvis man ligger og ser på film el.l, så er selve "skjermen" dårlig festet så man får en hvit og tydelig stripe. Noe jeg personlig ikke syntes noe om.

 

Onsdagen som kom fikk jeg da ny mobil, fortsatt med denne hvite stripen på høyre side... Jaja da skal den vell bare være slik? dog er stripen ikke på hele høyre side denne gangen, men ca halve. Det skal jeg leve med.

MEN, sto opp idag og da har mobilen startet på nytt.. Jeg har da nytt som kort, slått ned fra 4g til 3g og nyeste oppdateringer innstallert.

 

Skal man bare levere tilbake telefonen og finne seg noe annet? Så lenge telefonen restarter seg så får man jo ikke tatt imot telefoner eller noe, noe som er ganske vesentlig for min del.. og sikkert folk flest...

 

Det er bare en ting å si: BYTT TELEFON, JEG HAR INGEN PROBLEMER AV DEN TYPEN DU BESKRIVER PÅ MIN. JEG HAR IKKE OPPDATERTE TIL PORTICO ENDA HELLER, VENTER PÅ OPPDATERINGEN FOR MIN TELEFON. :)

 

Dette er en riktig fin telefon, men du må ha vært spesielt uheldig, ingen grunn til å skifte til annet merke/OS dersom du ellers liker telefonen. Det er forøvrig meldt om massevis av oppdateringer og forbedringer fra MS, selv ønsker jeg å være med og se hva dette innebærer. Blir jeg skuffet innen året er omme, skifter jeg nok til Android, men jeg håper fortsatt på at MS sammen med NOKIA skal komme frem til den mobilløsningen jeg håper på.

Lenke til kommentar

Enig, jeg vil se hvordan det utvikler seg innen året.

 

Jeg skifter nok telefon før slutten av året, dersom jeg føler der kommer noe som er merkbart bedre på markedet.

 

Som det er nå er 920en den beste tlf for meg, mer fornøyd med denne enn jeg var med sgs3.

Lenke til kommentar

Har oppdaget en ny bug. Har satt lydprofilen på "Vibrasjon". Men av og til når jeg slår av skjermen eller skriver på tastaturet (når telefonen i vanlig modus gir lyd), hører jeg et klikk som blir avbrutt. Akkurat som om telefonen akkurat er for treg til å mute lyden som ikke skal spilles av når "Vibrasjon"-profilen er valgt.

 

Det skjer ikke alltid dog. Virker som det er en timeout på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...