Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Slai, Appen "overfør mine data" var suveren på kontaklisten, denne kan vist også hente meldinger og MMS dersom motsatt telefon støtter dette.

Hvor ser jeg lettest hva som kjører i bakgrunnen? Jeg trenger en slags oversikt for task killing.

Sjekk batterisparing i innstillinger, der ser du (og kan slå av/på) hva som kjører i bakgrunnen. Sveip til side...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Vurder sterkt å bytte over. Noen som har nylig byttet fra Android til 930 eller annen wp? fornøyd. Angrer? Hvordan er notifications? Kommer Facebook varsler til riktig tid? Hev med Messenger? På min lumia 800 er det tregt.

 

Vurderer htc one m8 også pga bedre front kamera. Tar mer selfies med dama en jeg gjør med vanlige bilder. Samt bedre batteri og høytaler

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Ok. Vurder sterkt å bytte over. Noen som har nylig byttet fra Android til 930 eller annen wp? fornøyd. Angrer? Hvordan er notifications? Kommer Facebook varsler til riktig tid? Hev med Messenger? På min lumia 800 er det tregt.

 

Vurderer htc one m8 også pga bedre front kamera. Tar mer selfies med dama en jeg gjør med vanlige bilder. Samt bedre batteri og høytaler

Om du skal bytte burde du sjekke om dei appane du brukar til vanleg er på WP, eller om at der er eit alternativ. Ellers er det eit herlig OS. Når det gjelde Facebook varslingar so er ikkje det noko problem lengre. Oppleve faktisk at varslane kjem tidlegare på WP'en min enn på Nexus tableten min.

Lenke til kommentar

Det jeg trenger er youtube, snapchat, Google play music og god nettleser samt Facebook. Vet om metro tube for youtube så der er det bare fryd og gammen og har ikke noe imot uoffisielle apper så lenge de er gjort skikkelig. Er dog sensitiv for unøyaktig skjerm så hvit må være hvit i nettleser.

 

Hvordan er lumia 930 på musikk? God lyd? Min lumia 800 jeg hadde var grusom på musikk.

Lenke til kommentar

Det jeg trenger er youtube, snapchat, Google play music og god nettleser samt Facebook. Vet om metro tube for youtube så der er det bare fryd og gammen og har ikke noe imot uoffisielle apper så lenge de er gjort skikkelig. Er dog sensitiv for unøyaktig skjerm så hvit må være hvit i nettleser.

 

Hvordan er lumia 930 på musikk? God lyd? Min lumia 800 jeg hadde var grusom på musikk.

WP har ingen offisiell Snapchat men der er ein god uoffisiell app som heite 6snap.

 

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/6snap/82fa6341-28dc-4203-bd08-9749b167bc4b

 

Til tross for eit dårleg rykte so syns eg at IE er ein ganske god nettlesar, som har blitt enda betre i 8.1.

Facebook fekk eit stort ansiktsløft for ikkje so lenge sida, so det er ikkje mykje å utsette på appen utanom flisespikkeri.

 

Google Apps blir derimot ei anna sak, sidan Google dessverre ikkje er so begeistra for MS og WP, blir offisielle Google apps ei mangelvare. Når det gjelde Youtube so er det som du sa at ein har Metrotube som eit godt alternativ. Med 8.1 har også websida til YT blitt ganske god då IE endeleg har fått støtte for inline-video. Websida kan også koblast opp til devices som Chromecast og liknande.

 

Eg har ikkje ein Lumia 930 so kan dessverre ikkje sei mykje om lyden, men har ikkje sett noko som skal tyde på at lyden er dårleg.

Endret av Robbster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Førsteposten i denne tråden mangler jo all info :p

 

 

 

jL9HWzW8ch3ku.png
j72tatNo6DW6J.png


jb0RFGFcUMHVqP.png

jH9N6KiAxFTeL.png

jTk5TjFIrfElN.png

jbxMIPQrh1Z0yX.png

Xbox-spill
Xbox Music
Xbox Video
Info kommer

j2dDVXkAlukVN.png

Info kommer


i1CAltlpBeUvK.png

Tett integrert i WP8.
Info kommer

jxNb8feC53JB2.png

«Smartscreen Filter»
Som i IE10 på PC, vil Windows Phone 8 inkludere «phising protection».

jOD3knwnFhJNW.png

Info kommer

jZzjEacNDRz7g.png

jb0xSoZrE48idL.png

Info kommer


jyYNAsorXhvC8.png

FAQ kommer


jLy3UTxXjJlgt.png

Takk til doffen45 for bilder.

 

 

 

Noen som vil ta på seg ansvaret for å fylle ut mer info om en (eller flere) av kategoriene over? Så får vi senere mase på en som kan redigere det inn i førsteposten :)

 

Kan sikkert legge til noe jeg også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...