Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Backup problem

Dette har kanskje vært diskutert i forumet tidligere, men jeg får ikke backup på mer enn til 97/98% på en Lumia 930 med siste developer preview oppdatering, mens jeg får lett og raskt full backup på min Lumia 1020 som har wp8.1 cyan men altså uten developer preview update 1.

Ser i WPCentral idag en oppskrift på en fix, men den virker ikke for min NL930. Det var en henvisning til et WPCentral forum hvor samme problemstilling ble diskutert, bl.a. størrelsen på lock-screen bildet spilte inn.

Flere med samme opplevelse? Forhåpentligvis noe som blir løst i en fix senere.

Mvh

Lenke til kommentar

 

Flere med samme opplevelse? Forhåpentligvis noe som blir løst i en fix senere.

Hmm, funker for min L930 med 8.1, cyan og DP Update 1. Henger et par minutter på 97% før den gjør seg ferdig ...

 

Hah, det gjør den for min tlf også nå! Enkel, selvlaget fix; skrudde av backup valgene, soft reset, skrudde på backup, restart og vips, så fikk jeg full backup.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Alt jeg måtte for å få backupen min til å fungere på min Lumia 925 med Developer Preview var å først slette backupen som var der fra før, for å så starte den igjen.

 

Noen har også sagt at dersom du har en bakgrunn på telefonen som tar veldig mye plass, så vil dette også kunne påvirke det. Noen apper kunne vistnok også hindre backupen i å fullføre merkelig nok.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor kan jeg ikke bruke en Outlook adresse som live konto på WP?

Det kan du med mindre det er en alias til en live eller xbox kto allerede registrert som en microsoft konto.

Mvh

Misterolf

lagde kontoen på outlook..com. Hvordan få gjort den til live konto? Får ikke brukt den på lumia 800

Noen?

 

Regner med du får en feilmelding?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...