Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter dere med mobilsiden til vg på wp8.1+? Tar opp til 1 sek fra du begynner å skrolle til bildet begynner å bevege seg. Om du løfter fingeren av før bildet har begynt å skrolle, så tolker telefonen det som et klikk. Skjer på noen andre sider også, men husker ikke hvilke.

La inn offisiell 8.1 og Cyan på 1020'n og ble kvitt problemet. Fungerte fint med DP, begynte når Update 1 kom. Var komplett umulig å scrolle på VG uten å få registrert trykk...
Lenke til kommentar

 

Sliter dere med mobilsiden til vg på wp8.1+? Tar opp til 1 sek fra du begynner å skrolle til bildet begynner å bevege seg. Om du løfter fingeren av før bildet har begynt å skrolle, så tolker telefonen det som et klikk. Skjer på noen andre sider også, men husker ikke hvilke.

La inn offisiell 8.1 og Cyan på 1020'n og ble kvitt problemet. Fungerte fint med DP, begynte når Update 1 kom. Var komplett umulig å scrolle på VG uten å få registrert trykk...

 

Funker helt fint her (L930 og L920) - med 8.1+Cyan+DP+Update1. Men VG er jo veldig treg å laste ned - selv på WiFi ...

Lenke til kommentar

 

 

Mulig Cyan ordner problemet?

Har ikke lagt inn DP igjen foreløpig, likte ikke denne webkit-tilpasningen som ble lagt til i IE11

Hva er denne webkit-tilpassningen du snakker om?

 

 

Stemmer det at cyan har begynt å rullw ut til de med DP?

Har Cyan på min 930 med DP

Hmm.. hvordan får jeg ordnet det?

Lenke til kommentar

 

 

 

Mulig Cyan ordner problemet?

Har ikke lagt inn DP igjen foreløpig, likte ikke denne webkit-tilpasningen som ble lagt til i IE11

Hva er denne webkit-tilpassningen du snakker om?

 

 

Stemmer det at cyan har begynt å rullw ut til de med DP?

Har Cyan på min 930 med DP

Hmm.. hvordan får jeg ordnet det?

 

Han har en 930, den kommer med Cyan og det finnes nyere DP oppdateringer til den.

 

Andre telefoner med DP skal få oppdatering og Cyan ganske snart, den er vel begynt å rulle ut såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Mulig Cyan ordner problemet?

Har ikke lagt inn DP igjen foreløpig, likte ikke denne webkit-tilpasningen som ble lagt til i IE11

Hva er denne webkit-tilpassningen du snakker om?

 

 

Stemmer det at cyan har begynt å rullw ut til de med DP?

Har Cyan på min 930 med DP
Hmm.. hvordan får jeg ordnet det?

Han har en 930, den kommer med Cyan og det finnes nyere DP oppdateringer til den.

 

Andre telefoner med DP skal få oppdatering og Cyan ganske snart, den er vel begynt å rulle ut såvidt jeg vet.

Ok, takk!:)

Lenke til kommentar

Bedre kamera. Har kanskje brukt frontkamera fem ganger siden det kom på markedet selv.

 

Ellers er det jo nokiaapps, de er vel fortsatt eksklusive.

Nokia camera og here maps er vel de to største, med mix radio hakket etter kanskje hvis det er your bag of chips.

 

Så har den vel mye bedre videokamera, også ift lydopptak.

 

Specsmessig aner jeg ikke, men designet på 930 syntes jeg er betydelig bedre.

 

Den har vel trådløs lading og, vet ikke om m8 har det?

 

Og du som er fargevar, har m8 mulighet til å justere fargeprofilen og temperatur osv slik du kan på 930?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...