Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1020 har ofte kostet 1999 på prispresseren hos elkjøp og sist forrige uke som dags tilbud

 

 

Skulle gjerne tatt en 1020 til 2000,- kr, men akkurat et så godt tilbud har jeg aldri sett. Mulig jeg ikke har sett så godt etter?

 

Kona fikk en 1020 av meg i mai (til full pris!) og hun er veldig fornøyd med den (og det er jeg også).

Lenke til kommentar

Mobilnerd; can't do it. Trenger en mobil som lar seg enhåndsoperere, har penn, og det er for mye jeg liker med Android som WP ikke satser på.

Hvis note4 ikke hadde kommet straks, og min note3 døde, hadde jeg nok tatt den, dog.

 

Skjønner godt du velger den over iPhone, da det er veldig like OS. Litt annerledes med Android =/

 

Er ikke nødvendigvis oset som er mest imponerende med 930 og gjør at jeg vurderer å droppe ny iphone. Det er mer selve telefonen. Høytalerne, kamera, hvordan den ser ut og føles i hånda osvosv.

 

Jeg vet ikke om jeg har store hender, men må jeg bruke telefonen med 1 hånd klarer jeg det ;).

Lenke til kommentar

Det er mer løsningen på note3 for enhåndsbruk jeg sikter til, ikke størrelsen på tlf. Note3 er tross alt en større telefon.

 

Og jeg mente ikke si at OSet er det største trekkplasteret, bare at det deler mer likheter med ios enn Android, og derfor ikke så stor endring =) .

 

Er enig, veldig lekker telefon. Nokia camera er et fantastisk program, og kameraet i 930 er jo veldig bra i tillegg.

 

Lekkerbisken hele mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da ble det litt ufrivillig en 930 på meg i dag.

Knuste skjermen på 1020en min i dag, skikkelig knust også.

Ikke har jeg tid til å vente på ny skjerm heller, så stakk til Elkjøp å handlet meg en oransje 930 til 4290 uten abonnement.

 

Kom hjem så kom jeg på at det var Nano simkort i 930en.

Men er ikke tapt bak en stol, 2 min med en saks, så var micro simkortet omgjort til nano sim kort. Fungerer gull.

 

Kan for øvrig legge til at update 1 til WP 8.1 ikke er tilgjengelig for min telefon iallefall

Lenke til kommentar

Holy balls jeg er for klar for ny tlf nå... Teite 930...

Er ikke helt fornøyd selv. Følelse som beskrevet her:

Does your Nokia Lumia 930 feel slow to you?

 

EDIT:

Apps laster raskere på L930 enn L920, men L930 har en random lag i UI som jeg ikke har sett på L920. Skjer såpass ofte at du legger merke til det.

I tillegg har L930 en tendens til å droppe WiFi forbindelsen. Den vil prøve å re-etablere forbindelsen, men hvis det er flere tilgjengelige nett så velger den nesten alltid et annet nett!

Har også merket at Live Tiles har en tendens til å slutte å oppdatere seg etter noen dager. Dette er vel en OS-sak, men jeg trodde dette var fikset forlengst ...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Ok, bommer nok sikkerlig på tråd. Men skal i hvertfall straks ta i bruk 930 og nytt abonnement, men hva er beste måten for å flytte over kontakter osv nå fortiden? Jeg har ikke bytta mobil på over 4 år.

Den beste måten er å ha alle kontaktene i en skytjeneste/eposttjeneste, om det så er Outlook/Hotmail, Google sin eller en Exchange-konto.

Lenke til kommentar

Hva er din forrige mobil? Vil anta at hvis den kan synce opp mot feks hotmail-kontoen din, er du i boks.

 

Personlig har jeg KAOS i kontaktlista mi, fordi den syncer med facebook, hotmail, gmail og sikkert mer drit jeg ikke er klar over engang. Det er som the aftermath av My Lai; bare dunger av folk i random rekkefølge, delvis her delvis der.

 

MEN jeg bruker aldri kontaktlista mi. Alle normale ligger på favoritter, og smartdial gjør jobben for resten av folk jeg ønsker ringe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...