Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Det har jeg. Kan du guide meg til hvordan det gjøres?

Inne på Outlook.com. Trykk på navnet ditt oppe til høyre. Trykk så på kontoinnstillinger. Trykk så på sikkerhet og passord.

Bla deg ned til app passord.

 

Da får du generert ett unikt passord du må legge inn på din Lumia 800.

 

Dette må gjøres på eldre WP telefoner som ikke kjører WP 8.0 eller nyere. Nyere telefoner kan bruke appen Godkjenner f.eks

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Bing Nyheter og har satt opp Aftenposten, Dagens Næringsliv og NRK som kilder for å teste. Men det eneste som dukker opp under overskrifter - bortsett fra NTB - er nyheter fra Dagens Næringsliv i Økonomi-seksjonen, ingen andre. Klikker jeg på den enkelte kilde så får jeg en listing av dennes nyheter, men de dukker altså ikke opp i samlelisten.

 

Noen som har en formening om hva som er galt? Er det noe med kildene, noe med appen, eller noe jeg må gjøre for at det skal virke? Det er ikke så mange settinger jeg kan se.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg ønsket shuffle-mode varmt velkommen her om dagen, i den nyeste oppdateringen til Spotify.

Nå får jeg det fæsan meg ikke av igjen og absolutt alt er shuffle..lol...

Tips?

 

En annen ting...

Er det flere som sliter med Here Maps navigering?

Jeg finner meg selv kjapt på kartet, men så fort jeg begynner å gå/navigere meg til destinasjon vil telefonen at jeg skal slenge den rundt i lufta i 8-tall....men det hjelper svært lite..

Det skal nevnes at jeg tråkler gatene i en by i Vietnam, men kart og alt er lastet ned så det skulle vel fungere?

 

Når lokalfolk ser den fete, gule 1020'n min blir de rimelig oppslukte i den...da er det vel forståelig at det er jekla dumt å stå og vifte med den i sirkler i løse lufta?(:

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Jeg ønsket shuffle-mode varmt velkommen her om dagen, i den nyeste oppdateringen til Spotify.

Nå får jeg det fæsan meg ikke av igjen og absolutt alt er shuffle..lol...

Tips?

 

En annen ting...

Er det flere som sliter med Here Maps navigering?

Jeg finner meg selv kjapt på kartet, men så fort jeg begynner å gå/navigere meg til destinasjon vil telefonen at jeg skal slenge den rundt i lufta i 8-tall....men det hjelper svært lite..

Det skal nevnes at jeg tråkler gatene i en by i Vietnam, men kart og alt er lastet ned så det skulle vel fungere?

 

Når lokalfolk ser den fete, gule 1020'n min blir de rimelig oppslukte i den...da er det vel forståelig at det er jekla dumt å stå og vifte med den i sirkler i løse lufta?(:

 

Takk for hjelp

Angående Here Maps.

 

Når telefonen ber deg slenge den i 8-tall så er det for å kalibrere kompasset.

Om du har telefonen i en veske, ta den ut av denne. Har opplevd at noe har forstyrret kompasset, særlig om du har en magnet på vesken.

Lenke til kommentar

 

Hei folkens!

 

Jeg ønsket shuffle-mode varmt velkommen her om dagen, i den nyeste oppdateringen til Spotify.

Nå får jeg det fæsan meg ikke av igjen og absolutt alt er shuffle..lol...

Tips?

 

En annen ting...

Er det flere som sliter med Here Maps navigering?

Jeg finner meg selv kjapt på kartet, men så fort jeg begynner å gå/navigere meg til destinasjon vil telefonen at jeg skal slenge den rundt i lufta i 8-tall....men det hjelper svært lite..

Det skal nevnes at jeg tråkler gatene i en by i Vietnam, men kart og alt er lastet ned så det skulle vel fungere?

 

Når lokalfolk ser den fete, gule 1020'n min blir de rimelig oppslukte i den...da er det vel forståelig at det er jekla dumt å stå og vifte med den i sirkler i løse lufta?(:

 

Takk for hjelp

Angående Here Maps.

 

Når telefonen ber deg slenge den i 8-tall så er det for å kalibrere kompasset.

Om du har telefonen i en veske, ta den ut av denne. Har opplevd at noe har forstyrret kompasset, særlig om du har en magnet på vesken.

Takk, men denna gubben bruker ikke vesker gitt(:

..men da vet jeg ihvertfall om dette om jeg noengang skulle "tre over på den andre siden"..(;

Hihi..

Jeg bruker ikke en gang telefon cover.

Lenke til kommentar

Er meget fristet å bytte ut min 1520 i en 930... Er vel stort sett samm telefonen, bare med mindre skjerm...

 

Sliter veldig innimellom med å skrive på denne telefonen... Blir myw skrivefeil, rett og slett fordi jeg bommer på knappene...

 

Men er litt nysgjerrig på nye iphone også... Får se om kanskje ios8 kan by på en bedre opplevelese enn 7... Hvis ikke er WP det desidert flotteste og beste os'et, i mine øyne!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Går bare ut ifra at Here Maps er en app som ikke fungerer, dvs location-greia til telefonen suger.

 

Men hvordan i huleste får jeg deaktivert shuffle-mode i Spotify da? Har prøvd alt...

Slike ting er virkelig irriterende altså):

 

Here Maps fungere.

 

Hva med å klikke en gang til på shuffle-mode?

Lenke til kommentar

 

 

Går bare ut ifra at Here Maps er en app som ikke fungerer, dvs location-greia til telefonen suger.

 

Men hvordan i huleste får jeg deaktivert shuffle-mode i Spotify da? Har prøvd alt...

Slike ting er virkelig irriterende altså):

Here Maps fungere.

 

Hva med å klikke en gang til på shuffle-mode?

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd det...i forskjellige rekkefølger, ved å starte et album ved å velge shuffle, for så å stoppe og nei...gidder ikke en gang..

 

Hvordan stopper dere shuffle da??

Blir det automatisk unshuffled så fort dere starter en ny skive?

 

Jeg nekter å reinnstallere appen nok en gang altså, jeg har 18G lastet inn musikk i denne appen.

 

 

Det starter å koooke mens jeg skriver her!!

Mer og mer!! Ennå en gang en frastsk møkksfritt som ikke vil fungere i dette systemet!

 

Forbanna møkka wp system og apper!

 

(:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bestilt meg lumia 930 i oransje. Håper jeg blir fornøyd:) kommer nokk til å savne batteriet og skjermen til LG g3 mest

Tror du kommer til å savne det meste... Gikk fra android til windows og kjapt tilbake til android igjen. Nokiaen dekket dessverre ikke mine behov i større grad men håper den gjør det for deg :)

 

Det beste med telefonen var kartene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...