Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

"Opp i en fart" ... Det utgjør forskjell, men en Core i5 3570k holder i massevis. Og skal du kjøre flere skjermer anbefaler jeg deg å skaffe et til skjermkort først. Å bruke så mye penger på et hovedkort er også litt dumt. Et hovedkort til 1500 kr yter like godt og overklokker like godt også.

 

Yes, skjermkort er prioritert først og fremst, så kommer resten på plass.

Et 2k hovedkort er nok vell å kaste penger i dass...

 

@MTK

 

Slo opp hovedkortet hos Dustin og det ser helt utrolig bra ut i forhold til pris. 1k for ett så bra hovedkort. Ser ut som jeg sparte en tusenlapp som kan rett og slett investeres i skjermene, må også inkludere ett nytt bord fra IKEA for å få plass til alt i budsjettet. :wee:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Gikk på grisefylla i går. Men er rimelig ok form, utenom at jeg hadde litt skallebank tidligere i dag. Men litt lite søvn, fra kl:06-11 :)

 

Sett på UCF og Bellator opptak, som jeg hadde på PVR boksen. Kjenner at sengen kaller. Men holde meg litt lenger våken.

 

Var på grisefylla sist helg her. Husker bare bruddstykker av den siste stunden på byen og mesteparten av turen hjem er borte

Lenke til kommentar

Vi var 2 som drakk opp en 3l m/vin pluss en del øl både hjemme og på byen... han andre kjakan svartna det verre for vistnok. Var morro og tror det at jeg gikk løs på en kebab pluss en hel flaske med minerallvann redda dagen min da.

 

Edit: Ett tegn på at jeg var "borte" den kvelden var at jeg våkna opp med 3k i lommeboka da jeg ikke klarte å skrive 300 på en bankterminal tydeligvis.

 

Tequila er noe jeg ikke rører etter en meget dårlig natt takket være det i utlandet en gang. Ikke drekki det siden den opplevelsen gitt :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Jeg blir oppriktig oppgitt og synes synd på verden når sanger sensureres på spotify/wimp, det er ikke noe nytt, men jeg fant ut at jeg måtte ha noe å irritere meg over.

 

Også tok jeg god fart idag å traff fingern min når jeg skulle slå inn 1 spiker, haha, hadde rimelig god fart på faenskapet, er fortsatt vond og kjennes bedøvd ut, haha.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Vi var 2 som drakk opp en 3l m/vin pluss en del øl både hjemme og på byen... han andre kjakan svartna det verre for vistnok. Var morro og tror det at jeg gikk løs på en kebab pluss en hel flaske med minerallvann redda dagen min da.

 

Edit: Ett tegn på at jeg var "borte" den kvelden var at jeg våkna opp med 3k i lommeboka da jeg ikke klarte å skrive 300 på en bankterminal tydeligvis.

 

Tequila er noe jeg ikke rører etter en meget dårlig natt takket være det i utlandet en gang. Ikke drekki det siden den opplevelsen gitt :p

Usj, ja det er utrolig kan man "tulle" i seg noen ganger. Hadde en stygg kveld, for 10-11år siden. Husker ingenting. Våknet opp naken, på gulvet ved siden av sengen. Alle klærna lå i stuen, hun som var på besøk hos os,, husket heller ingenting.

 

Men fikk høre det, at jeg og fruen hadde stått på kjøkkenet. Og tutet fra tequila flasken, og gitt F i salt og sitron.

 

På lørdag, så brukte jeg vel 1minutt, før jeg skjønte at jeg trykket på meny, på banktreminalen :p

 

Gikk heldigvis tidlig hjem. Gikk rundt kl:21 :)

 

Men det var da tequila kom frem :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tequila får ikke lov til å nærme seg meg. Vodka derimot har jeg ingen problemer med.

 

Tidlig hjem klokka 2100 ja. Jeg å kompisen gikk tidlig på byen klokka 2200 da vi ikke hadde noe mer å drikke :p. Var jo så sabla intelligent å kjøpe en mugge med øl. Tror jeg drakk etter bankutskrifter en del halvlitere ute også. Var utrolig sliten hele søndagen da.

Lenke til kommentar

Merker savnet etter sony ps vita 3g og min nokia 97 nå, f**n begge 2 er på reparasjon. :mad: Men nå er det mere saints row 2, har oxo saints row: the third men den tanksen i spillet er det beste leketøyet i saints row 3. Men bear er det beste leketøyet i saints row 2, men f**n de jentene i begge spillene er farlig skyte gale da. Men nå lengter jeg etter wiiU oxo :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...