Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja... det tok sin tid det gitt. Men hadde jo ingen hast. Fikk HDDen jeg bestilte på salget raskt :). Kjøpte meg da en USB3 HDD på 2TB.

 

Er enda mer "morro" med noe jeg bestilte fra England i juli. Posten klarte å sende det tilbake til England istedenfor å levere. Så er på vei tilbake igjen til Norge.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ja... det tok sin tid det gitt. Men hadde jo ingen hast. Fikk HDDen jeg bestilte på salget raskt :). Kjøpte meg da en USB3 HDD på 2TB.

 

Er enda mer "morro" med noe jeg bestilte fra England i juli. Posten klarte å sende det tilbake til England istedenfor å levere. Så er på vei tilbake igjen til Norge.

 

Ah, der minte du meg på noko, Har ein USB3 HDD på 3TB som er defekt, som eg ennå ikkje har fått tid til å melde inn på garantien hjå komplett...

 

 

Ja, posten kan væra "veldig" flinke til tider... Får berre håpa at posten ikkje rotar vekk TV'en min...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

God dag :)

 

At det skal være så vanskelig å finne øretelefoner som passer i begge ørene,har to vidt forskjellige øreganger...passer gjerne i et øre men da ikke i det andre øret,detter ut hele tiden.

Har du ikke de som følger med S2/S3? Lyden er ikke noe god, men det finnes forskjellige sånne gummiting du kan feste på proppene.
Lenke til kommentar

jaja, men hvilken av alle de home basic'ene? er masse "upgrades" og sånn :S

Er bare en type... Mener du service pack så kommer det uansett med, eller du må laste det ned og installere det selv, men det er da 0 problem.

 

Anyway, tror jeg har valg feil yrke. Jeg skulle vært filosof. Hjernen min er bare så... Fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...