Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Sover godt i dag da men sovna ikke før 04;30, men skal teste om jeg har noen save til saint row 2, ang de andre virka ikke. For pluss abonnement mitt har gått ut da, så jeg må vente til jeg får mere penger da. Så pluss abonnementet komner jeg da ikke inn for hente save, pytt pytt er ikke så farlig da :green:

 

Hæ? o.O

 

Altså, månedlig fee for Saints row 2? o.O

 

Tror jeg er ALT for trøtt...

Fungerte ikke noen av saven, men det var på blu ray av saint row 2 ha ha møkka save, jeg down load nå saint row 2 fra psn. Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har et lite spørsmål angående å kjøre tre monitorer på en gpu.

 

Har et HD 7970 Vapor X som har to DVI og ett HDMI uttak. Er det mulig å kjøre to monitors på DVI og ett på HDMI uten at det oppstår problemer?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ok, takk for svaret knutmora. :) Har du forresten Battelog?

 

Planen var vell å kjøpe seg tre nye monitorer og en i7 3770k + et nytt hovedkort som ikke er helt fastslått enda, tenkte meg Maximus V Extreme elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Spar pengene og gå for i5 3570k og Gigabyte GA-Z77X-UD3H. Du vil tjene mye mere på et ekstra skjermkort om du skal spille på 3 skjermer enn å ha en i7 med hyperthreading du ikke bruker og hovedkort med mange unødvendige funksjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Spar pengene og gå for i5 3570k og Gigabyte GA-Z77X-UD3H. Du vil tjene mye mere på et ekstra skjermkort om du skal spille på 3 skjermer enn å ha en i7 med hyperthreading du ikke bruker og hovedkort med mange unødvendige funksjoner.

 

 

Tenkte meg du ville komme med en liten kommentar men det setter jeg virkelig pris på.

Grunnen for en i7 var nok dersom jeg skulle bli veldig aktiv på youtube, ville jeg nok hatt bruk en cpu som er rask på rendering slik at jeg kunne fått videoene opp i en fart. Maximus V Extreme for å ta det opp et nivå i tillfelle det skulle komme ulike funksjoner som jeg kunne fått bruk for i seneste framtid (som jeg tviler på).

 

Men ellers har det alltid vært i5 3570k, enda ett Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Edition og 3 monitorer.

 

Hvor mye koster det hovedkortet du tipsa om forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...