Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe.

 

Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke.

Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier.

https://www.google.n...iw=1920&bih=979

 

http://forum.corsair...ead.php?t=94591

 

Jaja, men det er alltid slik at det vil komme noen med slike historier. Uansett så har jeg jo garanti i 2-5 år på den og regner med at den ikke går i stykker.

 

 

MTK: Det finnes "skrekkhistorier" om de aller fleste strømforsyninger. Det finnes alltid noen som er DOA eller blir defekt etter en stund. Corsair er ikke alene om det.

 

Coilwhine på HX er det noen som sliter med ja. Min HX850 er musestille. :)

 

Min også :)

 

 

Forresten:

 

Tenkte på om jeg skulle bytte ut hovedkortet og cpuen til 1155. Hvilke cpu og hk skulle det vært i så fall?

 

ROG kontra Sabertooth og Sandy bridge kontra Ivy.

 

Hvorfor skal du bare ha rog eller sabertooth?

Fins andre hk der ute som du ikke nødvendigvis betaler mer for navnet.

 

Stille og rolig her,som vi liker det ;)

 

Jepp,lurer mer på hva du gjorde på Ekebergsletta jeg Rolf?

Var på ekebergsmarkedet ;). Starteren er kaputt, men hadde den gamle og den gjør nytta si nå. Fungerer til en forandring noe den ikke klarte i fjor

 

Der kunne jeg vært idag å, eller jeg burde ha vært der, men turte ikke når du skulle dit.

Nei her er det bare hus riving selv om det ikke hadde vært noe krise å dratt, er ikke så stort behov i meg, haha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hey, hvilken side var det man kunne laste opp minidumpfiler til sånn at andre kan se hva som står i den? Fikk nettopp bluescreen :p

ge.tt

 

Krom: i5 3570k og Asus P77-V

 

Ok, hvilken er best på overklokking mellom 2500k og i5 3570k?

 

 

Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe.

 

Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke.

Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier.

https://www.google.n...iw=1920&bih=979

 

http://forum.corsair...ead.php?t=94591

 

Jaja, men det er alltid slik at det vil komme noen med slike historier. Uansett så har jeg jo garanti i 2-5 år på den og regner med at den ikke går i stykker.

 

 

MTK: Det finnes "skrekkhistorier" om de aller fleste strømforsyninger. Det finnes alltid noen som er DOA eller blir defekt etter en stund. Corsair er ikke alene om det.

 

Coilwhine på HX er det noen som sliter med ja. Min HX850 er musestille. :)

 

Min også :)

 

 

Forresten:

 

Tenkte på om jeg skulle bytte ut hovedkortet og cpuen til 1155. Hvilke cpu og hk skulle det vært i så fall?

 

ROG kontra Sabertooth og Sandy bridge kontra Ivy.

 

Hvorfor skal du bare ha rog eller sabertooth?

Fins andre hk der ute som du ikke nødvendigvis betaler mer for navnet.

 

Stille og rolig her,som vi liker det ;)

 

Jepp,lurer mer på hva du gjorde på Ekebergsletta jeg Rolf?

Var på ekebergsmarkedet ;). Starteren er kaputt, men hadde den gamle og den gjør nytta si nå. Fungerer til en forandring noe den ikke klarte i fjor

 

Der kunne jeg vært idag å, eller jeg burde ha vært der, men turte ikke når du skulle dit.

Nei her er det bare hus riving selv om det ikke hadde vært noe krise å dratt, er ikke så stort behov i meg, haha.

 

Jeg valgte ut de to fordi jeg har hørt mest positive tilbakemeldinger om den. ROG er kjent for sine BIOS og er oc vennelige.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Ok, hvilken er best på overklokking mellom 2500k og i5 3570k?

 

TL;DR :wee:

 

Ikke quote så mye, fjern de gamleste når du svarer.

 

 

Ellers, best på overklokking. IB (3570k) er varmere enn SB 2500k så det stopper opp hos 3570k på rundt 4.8GHz. Men 3570 har høyere tempgrense enn 2500k.

2500k er best hvis du skal ekstreme-overklokke opp til 5Ghz.

Under 5GHz, ville jeg gått for 3570k. Nyere :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...