Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God kveld..søren så trøtt man kan bli,tilbragt 3 timer sovende på sofaen.

Får vel spille litt Silent Hill Downpour som jeg kjøpte i dag...

 

Nice, lurer på om jeg skal kjøpe Silent Hill 1-3 remastered jeg. :p

 

Kunne tenkt meg Silent Hill 1-3 remastered ja,de 3 første Silent Hill spillene var klart de beste,har ikke spilt alt for mye av Downpour ennå men det minner meg litt om Silent Hill 2. :)

 

Glemte helt at Black Mesa kom ut i dag...kan bli sent i natt dette ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Garanti og reklamasjon, da er det faktisk en positiv opplevelse at elektronisk utstyr dør med mindre det ødelegger for deg der og da.

 

 

Mhmm, brand new shit.

 

 

Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe.

 

Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke.

 

 

God kveld..søren så trøtt man kan bli,tilbragt 3 timer sovende på sofaen.

Får vel spille litt Silent Hill Downpour som jeg kjøpte i dag...

 

Nice, lurer på om jeg skal kjøpe Silent Hill 1-3 remastered jeg. :p

 

Kunne tenkt meg Silent Hill 1-3 remastered ja,de 3 første Silent Hill spillene var klart de beste,har ikke spilt alt for mye av Downpour ennå men det minner meg litt om Silent Hill 2. :)

 

Glemte helt at Black Mesa kom ut i dag...kan bli sent i natt dette ;)

 

Helt klart. Så på storebroren til en kompis av meg spille alle spillene, må si at de spillene ser fantastisk bra ut. Uansett kan jeg jo alltids prøve meg på dem via PCSX2, ps2 emulator og se hvor god grafikk jeg klarer å få gjennom den. ;)

 

Forresten, god morgen godtfolk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe.

 

Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke.

Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier.

https://www.google.no/search?q=corsair+hx+850+dead&oq=corsair+hx+850+dead&sugexp=chrome,mod=12&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=no&q=+site:forum.corsair.com+corsair+hx+850+dead&sa=X&ei=-0JUUKzKMoOA4gSX4YH4Dw&ved=0CDIQrQIwAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=762ed657d0a478a6&biw=1920&bih=979

 

http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=94591

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er vel rimelig ødeleggende om en psu ryker, men om du klarer deg uten pc en stund så gjør det ikke noe.

 

Spørs hvor lang tid vi snakker, er det 1-3 uker så har jeg jo Blitzball å more meg med. Leksene tar uansett tiden fra meg så jeg klarer meg nok helt fint. Har ikke sett noe problemer så langt uten om harddisken hadde en defekt så den blir sendt inn neste uke.

Ved et lite Google søk så finner du litt skrekkhistorier.

https://www.google.n...iw=1920&bih=979

 

http://forum.corsair...ead.php?t=94591

 

Jaja, men det er alltid slik at det vil komme noen med slike historier. Uansett så har jeg jo garanti i 2-5 år på den og regner med at den ikke går i stykker.

 

 

MTK: Det finnes "skrekkhistorier" om de aller fleste strømforsyninger. Det finnes alltid noen som er DOA eller blir defekt etter en stund. Corsair er ikke alene om det.

 

Coilwhine på HX er det noen som sliter med ja. Min HX850 er musestille. :)

 

Min også :)

 

 

Forresten:

 

Tenkte på om jeg skulle bytte ut hovedkortet og cpuen til 1155. Hvilke cpu og hk skulle det vært i så fall?

 

ROG kontra Sabertooth og Sandy bridge kontra Ivy.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...