Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Er bare en type... Mener du service pack så kommer det uansett med, eller du må laste det ned og installere det selv, men det er da 0 problem.

 

Anyway, tror jeg har valg feil yrke. Jeg skulle vært filosof. Hjernen min er bare så... Fantastisk!

jajaja... et er fortsatt "upgrade" og "oem" og alt det skjite der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare en type... Mener du service pack så kommer det uansett med, eller du må laste det ned og installere det selv, men det er da 0 problem.

 

Anyway, tror jeg har valg feil yrke. Jeg skulle vært filosof. Hjernen min er bare så... Fantastisk!

jajaja... et er fortsatt "upgrade" og "oem" og alt det skjite der

 

Du kjøper enten oem eller full versjon, drit i ALT det står upgrade på.

Oem er billigst, men skal i teorien ikke brukes flere ganger på andre maskiner/hk, men det fikser man ds lett med en tlf eller noe til ms den dagen du skal bytte hk, jeg tok oem, så får det stå sin prøve den dagen jeg enten bytter hk/maskin eller så blir det vel w8.

 

Hmmm, hører lyden av en F16 her.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Du kjøper enten oem eller full versjon, drit i ALT det står upgrade på.

Oem er billigst, men skal i teorien ikke brukes flere ganger på andre maskiner/hk, men det fikser man ds lett med en tlf eller noe til ms den dagen du skal bytte hk, jeg tok oem, så får det stå sin prøve den dagen jeg enten bytter hk/maskin eller så blir det vel w8.

 

Hmmm, hører lyden av en F16 her.

hører du f16 du å? :blink: jeg hørte F16 en del for ca 5-10min siden

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Ja... skal oppover til Øyer og Lillehammer til helga her. Har en del familie og slekt i de traktene :). Hiver DH gearet mitt i bilen samtidig sånn at jeg får kjørt meg litt på søndagen før jeg kjører mot heimen igjen her :)-

 

@ultimate: Min "var" nyvaska på fredag. Nå har jeg vært off-road med den littegranne og det er gjørme på store deler av bilen. Vet ikke om jeg gidder å vaske den før jeg leverer den hos naf for eu på onsdag :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ja... skal oppover til Øyer og Lillehammer til helga her. Har en del familie og slekt i de traktene :). Hiver DH gearet mitt i bilen samtidig sånn at jeg får kjørt meg litt på søndagen før jeg kjører mot heimen igjen her :)

du får ta å kjøpe deg en HD hero2 så du får filma noen krasj og smell :p mange fine og gode løyper i hafjell :) ihvertfall på hvitt dekke, er ikke så sikker på hvordan DH løypene er... :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...