Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo greit å skjønne seg på, ikke skriv INNI den grå ramma som dukker opp på det du har sitert, rimelig enkelt å kopiere sitatet også for så å lime det inn igjen.

Hva er problemet, eller problemene?

Takk for den :green:

 

MariusJS, den 27 Jan 2014 - 20:58, sa:snapback.png

Mye totalwaste penger i den lista :(

Han drømmer å vinne noen kr på v75, vet du eller lotto. Men det er større skanse få valuta for pengene å kjøpe en stor 200 grams melkesjokolade da en vinne i lotto :cry:

Endret av Fleischmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo greit å skjønne seg på, ikke skriv INNI den grå ramma som dukker opp på det du har sitert, rimelig enkelt å kopiere sitatet også for så å lime det inn igjen.

Hva er problemet, eller problemene?

Å slette da det er bare tull, er enig med maxi som han skriver da tar de som jobber her kanskje til fornuften da. Og vi får tilbake det gamle siteringen de som siterer der gjør en good jobb synes jeg

Endret av Dysfuncti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ro ned på siteringen. En trenger ikke sitere 7-8-9 innlegg når en svarer kun på 1.

Okej den grei skal roe ned jeg, :) men hvem er det som styrer oppdateringen til forumet du.. For det gamle siterings systemet var jo mye bedre en det som er nå da og det er sikkert flere forums brukere enig i trur jeg lurer bare går det ikke an å få tilbake gamme siterings systemet da plz :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okej den grei skal roe ned jeg, :) men hvem er det som styrer oppdateringen til forumet du.. For det gamle siterings systemet var jo mye bedre en det som er nå da og det er sikkert flere forums brukere enig i trur jeg lurer bare går det ikke an å få tilbake gamme siterings systemet da plz :)

 

ENIG!

 

 

Se hva eg klarte?!?!!!

 

Er bare å bruke backspace og fjerne de siteringene du ikke trenger å ha med, du vet..den du bruker på tastatuet ditt om du har skrevet noe feil.

 

Det tar 6 sekunder ekstra.

 

SE!

Jeg klarer det jeg også, men ser ikke poenget i så mye klabb og babb istedet for å beholde det som funker...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om dere er uenige i endringer som blir gjort på forumet er ikke dette måten å vise det på. Er bare jævla irriterende for alle andre som prøver å lese tråden når en post tar opp halve sida. Send heller en epost eller noe slikt til de som faktisk har med designet på sida å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...