Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Ja, jævla digg. Har ikke en dritt å gjøre med deg og du tjener aboslutt ingenting på det. Skjønner meg seriøst ikke på dere som skal hate han på liv og død.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forstå meg rett, mener ikke å forsvare fyren på noen som helst måte, man skal være rimelig vasket for å forsvare fyllekjøring o.l.. Skjønner at folk diskuterer ting som fyllekjøring, som fort kan gå ut over andre mennesker, men at folk henger seg så mye opp i at noen kjendiser kjøper ny bil, nye klær eller flytter skjønner jeg ikke, det må jo være noen dypere følelser som gjør at man bryr seg om sånne småting som gjelder en enkeltperson på andre siden av kloden, hehe..

 

Vel, vi kan vel egentlig se på det som underholdning. :D

 

Det er egentlig litt det motsatte av de som elsker kjendisene.

filmen er egentlig skremmende og helt latterlig på samme tid, er det mulig.. Endret av 10minutemail
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok ingen som hater ham eller misunner ham den negative situasjonen han stiller seg i hele tida, men de fleste syns nok at det er forkastelig det han driver med. :)

 

Er nok mer en som så. Jeg tror de fleste hater Bieber fordi de ikke liker musikken og at han har mange dumme og overivrige fans. (som man kan se i klippet linket til over) Ikke alle, men mange misunner nok at han har blitt så populær og så rik, så ung... Altså, han oppfører seg som en drittsekk til tider, men han er som mange andre 19-åringer, bare rik og berømt.

Egentlig tror jeg de fleste driter i hva han har gjort, de vil bare ha en grunn for å spre sitt hat og sin misunnelse. MANGE kjendiser har blitt tatt for dop og fyllekjøring. Noen var mye eldre også. Ingen brydde seg da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok mer en som så. Jeg tror de fleste hater Bieber fordi de ikke liker musikken og at han har mange dumme og overivrige fans. (som man kan se i klippet linket til over) Ikke alle, men mange misunner nok at han har blitt så populær og så rik, så ung... Altså, han oppfører seg som en drittsekk til tider, men han er som mange andre 19-åringer, bare rik og berømt.

Egentlig tror jeg de fleste driter i hva han har gjort, de vil bare ha en grunn for å spre sitt hat og sin misunnelse. MANGE kjendiser har blitt tatt for dop og fyllekjøring. Noen var mye eldre også. Ingen brydde seg da...

Vet ikke om det er så mye å misunne. Og liksom være populær blant fjortissjenter og noen femigutter, er vel ikke det helt store å trakte etter...selv om han sikkert liker det.

Ja, mange andre kjendise har blitt tatt for dop og fyllekjøring. Men Bieber ser ikke ut til å lære av det, og fortsetter bare med et glis om kjeften. Når man har SÅ mange fans, burde man kanskje prøve å bli et litt bedre forbilde. Og det gjelder ikke bare Bever'n.

Lenke til kommentar

God dag. Det kom vist skikkelig med snø nå når det endelig kom snø, men kan jo ikke klage over det :) . Bare de som brøyter kunne lære seg å brøyte bort snøen og ikke salte den bort....

 

Er vist sjeldent jeg er her inne å titter. Husker ikke når det var jeg tasta noe her sist nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...